מי שנתקע בלי יכולת להניע את המכונית בגלל מצבר ששבק חיים - באופן פתאומי או אחרי שכבר גילה סימנים של חולשה - מבין מיד עד כמה החלק הזה חיוני, וכמובן שלא צריך לחכות שיתרחש מצב מתסכל כזה כדי לדעת שזהו אחד המרכיבים החשובים ביותר בכל רכב. בהתאם, כשיש צורך לרכוש מצבר לרכב, מומלץ לעשות זאת אך ורק בחנות שמקפידה על מקצועיות, אמינות ושירות ברמה גבוהה - ובשתי מילים, טופ מצברים.

הדגמים המתקדמים ביותר של היצרניות המובילות בתחום

בניגוד לתחומים שבהם מותג נבנה בעיקר על סמך השקעה בפרסום, ולאו דווקא מהווה הוכחה לאיכות גבוהה, כשקונים מצברים מומלץ בחום להעדיף את השמות המוכרים - ורטה (Varta), וולטה (Volta), בוש (Bosch) וכמובן שנפ - החברה הישראלית הוותיקה שהוקמה כבר ב-1951 ומאז התפרסמה בזכות האיכות הגבוהה של מוצריה. גם וולטה הוא מותג ישראלי, שמיוצר ע"י וולקן תעשיות רכב בע"מ, חברה שפועלת עוד מלפני קום המדינה, ולמי שמעדיף תוצרת כחול-לבן זוהי כמובן אופציה כדאית מאוד. בוש ו-ורטה הם מותגים גרמנים, ומביאים לידי ביטוי את הקפדנות המפורסמת ואת בקרת האיכות המחמירה.

בהתאם הפרמטר הראשון והחשוב מכל לבחירת המקום שממנו נרכש המצבר הוא קטלוג עשיר בדגמים מתקדמים של המותגים הנ"ל.

שירות עד הבית

עוד סיבה טובה להזמין מטופ מצברים היא האופציה של מצבר עד הבית. בדרך זו אתם חוסכים לעצמכם זמן יקר ואת הצורך להתרוצץ בין מוסכים וחנויות של מוצרים לרכב, ועוד קודם לכן את הצורך להתניע את המכונית באמצעות כבלים. במקום כל הטרחה הכרוכה בכך, כולל הסיכון שבדרך לחנות הרכב ייכבה ולא תוכלו לחדש את הנסיעה, אתם יושבים בנוחות בבית (או במקום העבודה) - והמצבר מגיע עד אליכם תוך זמן קצר.

ניסיון נרחב ויושרה מוחלטת

כשמזמינים מצבר לרכב עד הבית, ישנה כמובן חשיבות רבה מאוד למקצועיות של החנות. ראשית, נדרשת אמינות ללא פשרות כדי שתקבלו לידיכם מצבר אופטימלי עבורכם ובמחיר אטרקטיבי, ושנית, רק במקום שהצטבר בו ניסיון נרחב אכן יודעים להתאים באופן מושלם את המצבר למאפיינים הספציפיים של הרכב שלכם. כדאי לזכור שהתאמה חלקית פוגמת בביצועים, הן של הרכב והן של המצבר.

אתר עשיר במידע וממשק משתמש נוח

אופציה נוספת, שמתאימה בעיקר למי שיודעים איזה דגם הם צריכים - בהתאם לדגם ולשנתון של הרכב, ולמידות הנכונות כך שהמצבר יישב היטב בתא המנוע - היא לבצע הזמנת מצבר לרכב עד הבית מאתר טופ מצברים - בקלות ובמהירות, וכמובן בעלות משתלמת מאוד. האתר כולל מידע רחב היקף, עדכני ומעשיר, כך שקל למצוא את המוצר הנכון, ועוד כדאי לדעת שאזורי השירות נרחבים מאוד כך שתוכלו לקבל מענה יעיל במקומות רבים ברחבי הארץ. השירות ניתן 24 שעות ביממה, כך שלא משנה מתי נתקעתם - העזרה בדרך.