אבין של סרבן גט, שחשוד כי הוא עומד מאחורי סירובו של בנו לתת גט לאשתו, הצליח לעורר את הכעס של בית הדין הרבני. אב הסרבן הגיש בקשה להוצאת צו מעצר בינלאומי נגד בנו, כדי להוכיח לבית הדין כי הוא איננו מתערב בהחלטת בנו ולא משפיע עליו בסירובו לתת גט. בית הדין החליט לדחות את הבקשה להוצאת צו מעצר וטען כי מדובר ב"דברי ליצנות", כך על פי דיווח ב"וואלה".

אביו של הסרבן אף ביקש לעבור בדיקת פוליגרף ולשכור חוקר פרטי ניטראלי וזאת כדי להוכיח את חפותו, אולם בית הדין סירב לכך ואף הטיל עליו תשלום קנס בגובה מיליון שקלים עקב שדלנות בנו לכאורה, לסרב למתן הגט.

עוד בטרם היון בבית הדין הרבני, ניהל האב עתירה בבית המשפט העליון זאת לאחר שנפסק עליו לשלם קנס יומי בגובה 5,000 ש"ח. שופטי בית המשפט העליון דחו את עתירותיו וגם קבעו כי "התגבשה באופן מובהק התשתית העובדתית המצדיקה הטלת סנקציה" על האב. אב בית הדין האזורי בתל אביב, שלמה שטסמן, שניהל את התיק, קבע כי מעבר ל"ליצנות" שמאפיינת את בקשותיו של האב, הרי יש בהן גם "כדי בזיון בית המשפט העליון". 

יצויין, כי התיק הנוכחי הוא מהמורכבים שמנוהלים בבית הדין הרבני. סרבן הגט ואשתו התחתנו לפני כעשרים שנה וגרו בארה"ב, שם נולדו להם שני ילדים. ברבות השנים, הגיע הזוג לביקור בארץ, במהלכו לקתה האם באירוע מוחי ונשארה נכה עד היום. בית הדין קבע כי יש לתת לאישה גט, אך בעלה המתגורר בארה"ב התעלם מהפסיקה.