"עולם שלם" בשיתוף הארגון העולמי של בתי הכנסת בארץ ובעולם יקיימו ביום הזיכרון הקרוב מיזם מיוחד במסגרתו אלפי ילדים יהודיים מכל העולם ילמדו משנה לזכר חללי צה"ל ונפגעי פעולות האיבה. 

המיזם יפעל בשיתוף עם למעלה מ-400 מורים בבתי ספר יסודיים בכל העולם הפועלים תחת עולם שלם, בארצות דוברות השפות אנגלית, צרפתית, ספרדית וגרמנית. 

יו"ר הארגון העולמי של בתי הכנסת דוד בן נאה שיזם את הפרויקט אמר כי "הוא רואה חשיבות של חיבור ילדי התפוצות למדינת ישראל דווקא בימים כאלו שבתי הספר אינם פועלים והטקסים לא מתקיימים." לדבריו, "דווקא עכשיו בכל בית ילמדו הילדים עם ההורים את דף הלימוד בשפה אותה הם דוברים." 

בעקבות משבר הקורונה קיבל ארגון עולם שלם בשבועות האחרונים פניות רבות לסיוע בלימוד בתפוצות על ארץ ישראל ומדינת ישראל. המיזם פועל בשנתיים האחרונות בכל רחבי הגלובוס בפעילות עם בתי הספר היהודיים המקומיים, בין היתר בארה"ב, אנגליה, צרפת, ארגנטינה, צ׳ילה, הונג קונג, אוסטרליה, רוסיה, תורכיה ועוד. 

מנהלת מיזם "עולם שלם" עדי ורנר: הארגון מפיק תכני זהות יהודית וארץ ישראל. המיזם שלנו פונה לכל המגזרים והגוונים בחינוך היהודי בתפוצות ודווקא כעת הלימוד הביתי הוא הדרך לשמירת הקשר של כל ילד יהודי למורשת ולישראל. במסגרת המיזם באתר האינטרנט מופיעים סרטוני הסברה ודף לימוד "משנה לעילוי נשמה". בכך הילד לומד ומתחבר לנושא הזיכרון והתקומה והקשר הרב דורי של כל יהודי לישראל."