כיום ישנו מבחר עצום של חנויות לחיות בכל רחבי הארץ.  בכל עיר ניתן למצוא עשרות רבות של חנויות שמציעות מגוון רחב מאוד של מוצרים לכלבים, חתולים, מכרסמים, דגים ועוד, בחנות חיות צ'או צ'או ניתן למצוא מגוון ענק!

כמובן שבעת הצורך, ניתן להגיע אל החנות, להתרשם מהמבחר ולרכוש את מה שיענה על הצורך שלכם אבל במקרים רבים לאנשים אין את הזמן להגיע אל החנות.

העומס של שגרת החיים שלנו יצר צורך עז למענה מהיר שתרבות המשלוחים נתנה את התשובה על כך.

כיום כל חנות שמכבדת את עצמה מחזיקה מערך משלוחים שלם שכולל בדרך כלל אתר שבו ניתן לראות את מגוון המוצרים שהחנות מציעה, אופציה לתשלום מידי באתר וקבלת ההזמנה בתקופה שלא תעלה על יומיים.

בעת ההזמנה חשוב לוודא כי מדובר באתר של חנות אמינה כדי שלא ליפול בפח של אתר לא רציני שלא באמת ישלח את המוצר וכן יגבה את הכסף.

כמו כן יש לבדוק כי מדובר באתר שהקנייה בו מאובטחת כי באתרים שונים ברחבי העולם שמאפשרים קנייה לא מאובטחת קיימות פריצות אבטחה שונות שמביאות למצבים מצערים בהם אנשים גונבים לאחרים את פרטי האשראי.

רוב חנויות החיות מאפשרות להזמין מהן את כל המבחר שקיים בחנות אם כי מידי פעם יש הגבלות על מוצרים כאלה או אחרים ולעיתים חלק מהמוצרים לא תמיד נמצאים במלאי והדבר נכון במיוחד עבור אוכל לכלבים.

בעת ההזמנה רצוי להתקשר אל החנות ולבדוק שאכן ניתן לבצע משלוח למוצר הנבחר אם מדובר במוצר לא סטנדרטי.

תמיד כדאי להתייעץ ולוודא שהמוצר שאתם עומדים לרכוש באמת מיועד לשימוש שאתם זקוקים לו, בחומרי הדברה נגד פרעושים וקרציות, שימוש לא נכון עלול להוביל לנזק ואפילו מוות לחיית המחמד האהובה שלכם.

בעת ההזמנה יש לוודא כי אכן ההזמנה התקבלה בחנות. לרוב תקבלו מייל שמאשר את ההזמנה. אם המייל הזה לא הגיע תוך 24 שעות, מומלץ להתקשר לחנות ולוודא כי ההזמנה אכן התקבלה.

כמובן שחנויות שונות מתחייבות לזמני משלוח שונים ולכן אם המוצר שהוזמן הוא מוצר שאתם צריכים אותו בצורה מידית, מומלץ להזמין אותו מבעוד מועד כמו במקרה של מזון לבעל החיים שניתן לראות כי הוא עומד להיגמר ואז להזמין כדי לא להיתקע בלי.

כמובן שהאופציה לגשת לחנות עצמה תמיד מצויה אצלכם, אם כי ברור כי המשלוח בהרבה מקרים הוא פתרון נוח ומהיר הרבה יותר.

ככל האנשי השירות בחנות יהיו מקצועיים יותר, כך הם יוכלו לענות בצורה טובה ומהירה יותר על מגוון הבעיות שאתם זקוקים למצוא להן פתרונות.

כאשר מדובר באיכות החיים של חיות המחמד המתוקות שלכם, אסור להתפשר ותמיד כדאי להתקשר לאנשי מקצועי איכותיים ואדיבים שיודעים מה אתם צריכים ויודעים איך לספק לכם אותו במהירות.