כיום, במדינתו הקטנה, קיימות לא מעט חנויות חיות. ניתן למצוא עשרות של חנויות בכל עיר, בין אם העיר קטנה או גדולה. חנויות שונות מספקות מגוון שונה של מוצרים במחירים שונים ומגוונים ואנו כצרכנים לא אחת מוצאים את עצמו מבולבלים.

כאשר אנו באים לבחור חנות חיות שממנה נרצה לקנות את האוכל לחיית המחמד שלנו ניקח כמה פרמטרים בחשבון וביניהם יהיה כמובן ביקורות של לקוחות על החנות, המבחר שאותו החנות מציעה וכמובן המחירים.

הפרמטר האולי חשוב ביותר הוא המקצועית והאמינות כמו בחנות החיות אנימל שופ.

הדבר הראשון שמומלץ לעשות הוא כמובן לקרוא ביקורות על חנויות שמצויות בקרבת עיר המגורים שלנו. האינטרנט הוא הכלי המושלם ביותר למשימה. קראו ביקורות, בקרו באתרים, תראו מה לקוחות אחרים אומרים על החנות ולאחר מכן תוכלו לבקר את החנות עצמה.

במידה ולא מצאתם חנות שהיא לשביעות רצונכם בעירכם, תוכלו להרחיב את החיפוש גם אל מחוץ לעיר.

כיום חנויות רבות מחזיקות מערך משלוחים הכולל אספקה של מזון לכלבים שבדרך כלל כולל את כל הארץ אז אם הליכה פיזית לחנות פחות מתאימה לכם, אולי האופציה של משלוח היא בחירה הנכונה.

במידה ובחרתם בחנות שמבצעת משלוחים, אנא בדקו את איזורי החלוקה כמובן.

מומלץ לוודא כי ניתן לשלם באמצעות תשלום מאובטח וכי קיימת אופציה של החזרת משלוחים במידה והמוצר לא יתאים לכם שהרי לא ראיתם אותו במו עיניכם.

באשר למבחר שהחנות מציעה, כאמור חנויות שונות מציעות מבחר שונה, מבחר כל כך גדול שלעיתים קשה מאוד לבחור את מה שהכי יתאים לנו ולחיית המחמד שלו.

לשם כך אנו כמובן נתייעץ עם בעל החנות או העובדים וזה מוביל אותו לפרמטר הבא שהוא אמינות ומקצועיות החנות.

אנו בתור לקוחות אמורים לשאוב את המידע שלנו מעובדי החנות. כאשר אתם באים לרכוש מוצר, תשאלו את המוכרים והיעזרו בהם. שאלו אותם שאלות ואל תתביישו.

כך תוכלו להעריך כמה החנות באמת אמינה ומקצועית.

כאשר אנו כלקוחות נרצה להתייעץ עם עובדי החנות נצפה לקבל מהם את המענה המקצועי ביותר כדי שאנו נרכוש את המוצר שמתאים לנו ביותר. חנויות רבות אינן מקצועיות וימליצו לצרכן לקנות את המוצר שמשתלם לחנות למכור. אנא היזהרו מחנויות לא אמינות ולא מקצועיות!

הפרמטר הבא שיש לקחת בחשבון הוא כמובן המחיר. חנויות שונות מציעות מחירים שונים כיאה לשוק חופשי. ערכו סקר שוק בטרם אתם מגיעים לחנות. אולי תופתעו לגלות כי ניתן למצוא את אותו המוצר בדיוק ובמספר רב של חנויות במחירים שונים בפערים שלעיתים הם של כמה עשרות אחוזים.

החנות הטובה ביותר אינה בהכרח החנות היקרה ביותר. ישנן חנויות רבות שמנסות ל״שבור״ את השוק ולהציע את אותו המוצר באופציה זולה יותר. כמובן שבדקו שהמחיר הזול לא פוגע באיכות המוצר שאתם מקבלים. כלומר, שאין לו תוקף קצר, או שהוא פגום בדרך אחרת כלשהי.

פרמטר בונוס, בעת קניית מוצרים מסוימים כמו שקי אוכל לכלבים, נהוג לקבל מתנה מבעל החנות. לרוב אותה מתנה תהיה בדמות חטיף או ממתק לכלב.

חנויות שונות מציעות כמות שונה של מתנות וכך למשל יכול להיות ששק המזון יעלה אותו דבר בשתי חנויות שונות אבל בחנות אחת תקבלו יותר חטיפים מהשנייה ולכן בעצם יהיה עדיף לקנות בחנות הראשונה כי למעשה אותו הסכום שתשלמו יעניק לכם יותר.