חג הפסח ועונת האביב, מביאים איתם את הרצון להתחדש בפירטים חדשים. פריטים שלא רק יביאו איתם את אווירת החג, אלא גם יבשרו את על הטרנדים האופנתיים החדשים של העונה, ובאביב הזה יש לא מעט טרנדים שישמחו אותנו גם כשאנחנו בבית, יעניקו השראה וגם תקווה לימים טובים יותר. האביב מביא איתו אופטימיות והטרנדים החדשים תומכים לגמרי באווירה הזאת בצבעוניות הבהירה והרכה, בגזרות הרומנטיות ובסגנון הבוהו שחוזר אלינו באהבה בכל אביב.

 

הבלייזרים באים

הטרנד החזק של השנה ממשיך איתנו מהחורף לאביב, הבלייזרים. הפעם הם מגיעים במגוון גזרות ובדים. פשתן ואוברסייז הם אחת הבחירות הכי מוצלחות לערב החג ולעונה בכלל. הצבעוניות היא עדינה וטבעית, מה שיתאים למגוון רחב של פריטים, גם מעל חולצה לבנה וחצאית וכמובן מעל שמלה אביבית בערב קריר. הבלייזר הזה יוכל להמשיך איתנו גם לימי חול.

YANGA באתר TERMINAL X

צילום: טרמינל X

 

צבע העונה - צהוב

הגוונים הרכים של צהוב וחרדל הם הגוונים הכי טרנדיים העונה. את הצבע הזה, אפשר ללבוש כשמלת מקסי דקיקה ומתנפנפת עם חגורת מותן שמחמיאה לכל מבני הגוף. שמלה כזאת נותנת במה לאקססוריז אופנתיים שניתן לשלב איתה, כמו תיק יד קטן עם אבזם טרנדי, ונעליים בצבע ניוד למראה נינוח וקלאסי לערב החג.ֿ

שמלה של YANGA באתר TERMINAL Xצילום: טרמינל X

 

חצאיות מקסי עם פרינטים שונים

עוד אין לך חצאית פליסה עם הדפס של פרחים קטנים או חצאית בגווני הים והחופש? החג הוא התירוץ המושלם להצטייד באחת כזאת, שלא רק תיראה מעולה בערב החג עם חולצה לבנה מכופתרת, אלא גם עם טישירט בכל יום קייצי אחר.

חצאית של yanga באתר TERMINAL Xצילום: טרמינל X

חצאית של ANTHROPOLOGIE באתר TERMINAL Xצילום: טרמינל X

 

החולצה הלבנה הקלאסית מגיעה עם טוויסט 

למי שמעדיפה ללכת על הנוסחה המנצחת, כמובן שניתן למצוא באתר מגוון רחב של חולצות לבנות, שגם הן מגיעות עם השרוולים הטרנדיים של העונה. שרוולים נפוחים, שרוולים מתרחבים, או כל אלמנט אחר שהופך את הלוק שלך למינימליסטי ועוד קצת.

ניתן לשלב בלוק לבן מלא עם חצאית לבנה או לשלב עם חצאית בגוונים עזים וצמידים באווירת בוהו כדי להעניק ללוק הזה את התחושה שלא ממש התאמצת, כי את פשוט מושלמת בלבן בחג הזה.

חולצה של MANGO באתר TERMINAL Xצילום: טרמינל X

חולצה של MANGO באתר TERMINAL Xצילום: טרמינל X

 

השמלה הפרחונית שאף פעם לא מאכזבת

מה לא נאמר על שמלה פרחונית באביב? שזה בסיסי, לא מפתיע וצפוי, אבל זה עדיין פריט חובה לאביב ובמיוחד לארוחת החג. הפרינט הפרחוני מגיע במגוון שמלות מקסי מתנפנפות בגזרות מחמיאות מכל המותגים אהובים באתר.

הצבעוניות נעה בין גווני פסטל ורודים צהבהבים, ועד גוונים עמוקים של כחול ולבן או שחור ולבן. פרינטים תמיד הופכים כל בגד למושקע יותר וייחודי יותר, כי מה הסיכוי שעוד מישהי תופיע בארוחת החג עם שמלה כמו שלך, אפילו אם נצטרך לעשות את ארוחת החג באפליקציית זום. 

שמלה של MANGO באתר TERMINAL Xצילום: טרמינל X

 

מעבר לעשרות מותגי אופנה עם הטרנדים הכי נכונים לאביב באופנת נשים, האתר TERMINAL X מציע גם מגוון רחב של אופנה לילדים, תינוקות וגברים. אפילו מתנות לחג וכלי הגשה חדשים ורעננים לשולחן החג תוכלו למצוא באתר.

אם תרצי להתפנק במוצרי ביוטי, גם הם מחכים לך באתר. את כל המוצרים ניתן להזמין דרך האתר ולקבל עד לפת הבית בזמן לארוחת החג. וגם אם השנה זה, כנראה, הולך להיות אחרת, אין שום סיבה שלא נעשה את המירב כדי לחגוג את חג הפסח בסטייל.

עוד פריטים לאופנת החג מחכים לכם באתר