מגישת חדשות סוף השבוע של ערוץ 12, דנה וייס עוררה אמש (שבת) סערה בתגובתה לדבריו של ראש הממשלה כי "בעזרת ה' נתגבר על המגיפה". לאחר סערה ברשת ותגובות רבות, בעיקר מהמגזר החרדי, התנצלה וייס וצייצה: "בשולי הראיון עם נתניהו, מוצאת לנכון להבהיר את המובן מבחינתי - גם הערב, מאמינה בזכותו של כל אדם להאמין אמונה שלמה במה שהוא בוחר להאמין. כל כוונתי הייתה להדגיש את מקומם של אנשי ונשות המדע בפתרון המשבר הגדול שתוקף את העולם כולו. סליחה למי שנפגע והבין אחרת. שבוע טוב והעיקר הבריאות!".

ציוץ ההתנצלות של דנה וייס:

נזכיר כי בראיון לחדשות סוף השבוע, כשנשאל על התפשטות נגיף הקורונה אמר נתניהו, כשידיו ועיניו מושטות כלפי מעלה "בעזרת ה', צריך להתפלל לבורא עולם שהמגפה תסתיים מהר". בתגובהה, קטעה אותו וייס ואמרה, "התשובה נמצאת יותר במכון ויצמן". ראש הממשלה ענה לה, "גם במכון ויצמן מתפללים לבורא עולם".

יו"ר שס, ח"כ אריה דרעי, הגיב לוייס: "‏מזעזע שבערוץ 12 במדינת היהודים, קוטעת המראיינת דנה וייס את ראש ממשלת ישראל שאומר 'בעזרת השם' ומעירה לו באופן מזלזל ובוטה". והוסיף, "האמירה הזאת מצטרפת לדיווח של וייס מפי "גורם ממשלתי" עלום כי החרדים הם שגורמים להתגברות מחלת הקורונה. דנה וייס ראויה לכל גינוי על דבריה".

כאמור, לאחר תגובות רבות ברשת, התנצלה וייס על הדברים.