נגיף הקורונה הכניס לסחרור כלכלי מאות אלפי עסקים בישראל ובעולם, וקצב ההתפשטות שלו עולה מיום ליום למספרים חסרי תקדים. ומלבד השמירה על חיכוך מינימלי בין אנשים, אמצעי ההגנה היעילים ביותר, הם רחיצת ידיים בסבון ומים בתדירות גבוהה, וחיטוי באמצעות אלכוהול.

בעקבות כך, הביקוש לג'ל החיטוי הפך היסטרי, ובעלי החנויות, אשר זיהו את המצוקה, הכפילו ואף שלישו את מחירי הבקבוקים, עד שנדרשה התערבותו של שר האוצר - משה כחלון, אשר הגביל את מחיריהם. עובדי המפעלים המייצרים את הג'ל, החלו לעבוד מסביב לשעון במטרה להיענות לביקוש הגדול, ומרוב שהוא גדל כל כך, הופסק הייצוא למדינות אחרות, וכעת, הוא נמכר רק בתוך מדינת ישראל.

לדברי רונית בר נתן - מנהלת מפעל קוסמופארם: "הלחץ מטורף. יש כל הזמן חשיבה כיצד מספקים כמה שיותר ג'ל לשוק המקומי, למרות הבקשות הרבות לייצוא..אני מקווה שהאספקה תימשך כסדרה".

" type="video/youtube" />