נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין נפגש היום (א') עם קצין השריון בניה שרלו וחברו, בניהו גרוס, שנולד עם תסמונת דאון. בניה מלווה את בניהו כבר עשר שנים בהתנדבות, והנשיא הזמין את השניים אליו לאחר שצפה בהם מספרים בתכנית טלוויזיה על הקשר המיוחד בניהם ועל המסע אליו יצאו יחד ביוון. "הסיפור שלכם צד את עיני במקרה בזמן ששודר והופנטתי אליכם", אמר הנשיא לשניים.

בניה הודה לנשיא על המפגש המרגש ואמר שבניהו לא ישן כבר שלושה ימים. הנשיא צחק ואמר שכדאי לישון גם כשמתרגשים, ושהוא, מתרגש לא פחות כי חיכה למפגש איתם זמן רב. "מאוד התרגשתי כשקיבלתי את ההודעה מבית הנשיא להגיע", אמר בניה. "אתה דוגמה לכל הציבור בישראל ולחברה כולה. אלה ילדי אלוהים נהדרים שיכולים לעשות הכל ורק צריך קצת לעזור להם", אמר הנשיא.

הנשיא ריבלין עם בניה ובניהוצילום: מארק ניימן, לע"מ

בניה סיפר שלכבוד הטיול הוציא חולצה לבניהו עליה כתוב "כל מה שילד צריך זה מבוגר אחד שיאמין בו", ואמר "אחרי המסע אני חושב שזה קצת השתנה ל-כל מבוגר צריך ילד אחד שיאמין בו". הנשיא הסכים עם בניה ואמר: "כמה אתה צודק, רק ככה יהיה לנו עולם יותר טוב".

הנשיא שמע מבניהו על הטיול שעשו יחד: על הטיסה מעל העננים, האוהל שבנו, הסנפלינג שעשו ועל שלל חוויות המסע המופלא. "רציתי להטיס את המטוס בעצמי", אמר בניהו והנשיא אמר: "עוד תטיס מטוס, אם תרצה הכל יתאפשר - כל דבר שתרצה תלמד ולאן שתרצה תגיע. יש בך הרבה רצון וזה הכוח הכי חשוב".

הנשיא ריבלין עם בניה ובניהוצילום: מארק ניימן, לע"מ

הנשיא שמע מבניהו על בית הספר "ניצנים", בו הוא לומד ועל המורים שלו, ומבניה על הקשר בן עשר השנים ביניהם שהחל כשבניהו היה בן 7 ובניה בן 13. מאז, הם נפגשים בכל שבוע, מבלים יחד שבתות, רצים יחד והולכים למשחקי כדורסל. "אם אני לא יכול לבוא הוא מגיע אלי לצבא," סיפר בניה, ובניהו סיפר שהוא כבר מחכה להתגייס לצבא ולהיות שריונר בעצמו.

"דרישת שלום לכל הילדים בבית הספר מהנשיא בירושלים", ביקש הנשיא מבניהו למסור לחבריו לכיתה לפני שנפרדו בחיבוק.