תמיד תהיתם לעצמכם מה עומד מאחורי הקסמים? איך קוסמים מצליחים להפעיל עליכם את קסמיכם מבלי שתבינו מה קרה בדרך? הגיע הזמן להפסיק לתהות ולהתחיל לגלות!

MAGIC CITY - עיר הקסמים של ישראל בתערוכת ענק של קסמים חושפת את כל הסודות מהעולם המעורפל, היישר אל חג החנוכה. בתערוכה, יציג אמן החושים, נמרוד הראל את הסודות הגדולים ביותר שמאחורי הקסמים שהתרגלתם לראות, ויחשוף את מאחורי הקלעים של עולם הקוסמים.

אז מה יהיה בתערוכה?

ראשית, נענה על השאלה הכי נפוצה - איך עשית את זה? מעבר לכך, באי המתחם יוכלו להסתובב בין קסמים ואשליות מרהיבים, להיחשף לסודות עתיקים בני 100 שנה ועד לקסמים הכי עדכניים של ימינו. מי שיקח חלק בתערוכה המרתקת יוכל אף להיכנס לתוך הקסמים ולבצע אותם בעצמו, מעבר לסודות אליהם ייחשף. 

התערוכה תחולק לפי תחומים – קסמי ריחוף, קסמי מדע, זריזות ידיים, קסמי מראות, קסמים "מסוכנים", ועוד שלל הפתעות, אז כדאי להגיע במצב רוח סקרני. הקסמים והאשליות עצמם נבנו בשנה עוצרי נשימה, מאתגרים את המחשבה, והכי חשוב - מצטלמים מעולה לאינסטגרם! בכדי לסבר את האוזן, התערוכה צפויה לצאת בהמשך לחוץ לארץ, אז זו ההזדמנות שלכם לבקר בה, לפני שהיא עוזבת את הארץ.

התערוכה תתקיים במרכז הכנסים והתערוכות - סינמה סיטי באר שבע, בשעות 10:00-19:00 (ביום ו' עד שעה לפני כניסת שבת), ותסתיים ב - 30.12. התערוכה מיועדת לגילאי 4-12.

לפרטים נוספים- הקליקו