מפגש יולדות מיוחד, המיועד להריוניות מיישובי בנימין וגב ההר, יתקיים ביישוב יצהר ב – 23 ביולי (כ' תמוז). האירוע יכלול יריד מכירות ייחודי, מופע פלייבק של רחלי בנדר וחברות, ומפגשים עם רופאים ומיילדות משערי צדק, שיציגו גישות מתקדמות בלידה. 


עוז לוי, מנהל המערך לרפואה סינית בשערי צדק יספר על "דיקור בחדר הלידה" -  שירות ייחודי הניתן ליולדות בשערי צדק, ללא תשלום. "צוות המדקרים שלנו מסייע ליולדות מרגע הגעתן ובמשך כל שלבי הלידה. הדיקור מסייע לשיכוך כאב, לזירוז במקרי הצורך  ולהרגעה", מסביר עוז. הוא ירחיב ויסביר במהלך הכנס. מנהל חדרי הלידה בשערי צדק, ד"ר אהרון טבת, יספר על מגוון חידושים שהונהגו בשנים האחרונות בשערי צדק, ונועדו לענות לציפיות של היולדות "יולדות רבות מגיעות אלינו עם תכנית מגובשת, ואנו ערוכים למלא את ציפיותיהן. הצוותים שלנו הוכשרו לקבל לידות במגוון דרכים, חדרי הלידה המתקדמים שלנו מצוידים בכל הנדרש  ואנחנו קשובים ופתוחים. זאת כמובן בתנאי שאין סכנה לתינוק או ליולדת", הוא מסביר. המיילדת הילה שמוע, תושבת יצהר, תיקח חלק בפאנל מיוחד ותענה לשאלות הנוגעות ללידה ולימים שלאחריה. 
תחתום את המפגש הופעה מיוחדת ומשעשעת של תיאטרון כנפיים:  פלייבק בביצוע רחלי בנדר וחברותיה. 


"החלטנו לקיים את המפגש ביישוב יצהר, כדי לאפשר לתושבות האזור ליהנות מערב מיוחד בלי להתרחק הרבה מהבית", נמסר משערי צדק.  "שערי צדק הוא המקום הטבעי לנשות הציונות הדתית, הן מרגישות אצלנו בבית ואנחנו מטפלים בהן באהבה ומקצועיות".  
ההשתתפות במפגש היא ללא תשלום, אך יש להירשם מראש בטלפון 02-5645234