השבת אומרים תודה: רשות השירות הלאומי-אזרחי והחמ״ד מציינים השבת ״שבת של שליחות״ - הצדעה לשירות הלאומי-אזרחי לזכרה של אורי אנסבכר הי״ד. במהלך השבת אומרים למתנדבות השירות הלאומי ״תודה״ בשולחן השבת, בדרשות בבית-הכנסת, בקהילה, בסניף, ועוד.

במסגרת כך, ב״תיאטרון אספקלריא״ החליטו השבוע להפתיע את בנות 'השירותרון' - תיאטרון הדגל של השירות הלאומי באספקלריא, והחליטו לומר להן ״תודה״ בצרוף תעודת הוקרה על פעילותן במהלך כל השנה למען ילדים וחולים. 

מנכ״ל ״תיאטרון אספקלריא״ חגי לובר אמר לכיפה כי: ״בשבת כזו יש אמירה מאוד חשובה, להתנדב לשירות הלאומי, להעלות חיוך לילדים והכי חשוב, לומר תודה על פעילות השנה. אני מברך את השירות הלאומי-אזרחי והחמ״ד על יוזמה חשובה זו״.

אורי אנסבכר הי"דצילום: באדיבות המשפחה


השירותרון הוא תיאטרון הדגל של השרות הלאומי מבית אספקלריא. את מסלול השרות הייחודי הזה הקים לובר לפני 6 שנים במטרה ליצור מסלול שירות לאומי ייחודי, דוגמת תיאטרון צה"ל ועוד.
במסלול זה הבנות תורמות מיכולותיהן בתחום התרבות, מעבירות ערכים יהודיים וכלליים חשובים דרך התיאטרון ובכך מטמיעות אותם בצורה טובה וחזקה בצופים. זהו תחום חדש וייחודי בקרב התפקידים השונים בשרות הלאומי. הבנות מגיעות עם ידע וכישרון בתחום ומקבלות הכשרה נוספת בתיאטרון במהלך השרות.

בנות השירותרון מגיעות לכל רחבי הארץ, מתוך מזוודות יפות ומסקרנות הן יוצרות הצגות איכותיות ומהנות שהילדים ואנשי החינוך אוהבים מאוד, במגוון נושאים בבימויה של רחל ורבוב.