כל אישה בעולם יש לה עוצמה, עוצמה כזאת נדירה לבוא ולחולל שינוי, לתת כוח. נשים עם עוצמה הן נשים שבחרו להשקיע בידע, בכישורים ובמיומנויות שלהן, שמאמינות בעצמן, ואינן מחפשות סיבות "למה לא" אלא מוצאות את כל הדרכים "למה כן" לעשות. 

נשים עוצמתיות הן מכוונות מטרה, מכוונות להצלחה ותובנותיהן רואות לא פעם בכישלון מדרגה והזדמנות להצלחה. נשים עם עוצמה עושות ניהול זמן כמו שאף גבר לא יצליח לעשות לעולם.
לא. לא מחר. גם לא בעוד שבועיים. עכשיו. דווקא עכשיו מול הפחד הזה.  למה דווקא בעת הזאת? כדי להילחם בפחד שגורם לנו לרצות לחכות, להמתין, לא להתקדם. אסתר המלכה באה משבט בנימין לתקן את החטא של שאול המלך. שהשאיר את הצאן, כי הוא פחד מהעם. ולא הרג את אגג, מלך עמלק. שממנו יצא המן. 

פדות רוטנמרצילום: מאיר לביא

אסתר המלכה באה לתקן את החטא של שאול המלך, שהחטא שלו היה הפחד. ולכן התיקון שלה היה ללכת מול הפחד. לעמוד מול אחשוורוש. בזכות ההתקדמות שעשתה, למרות הפחד, התרחש נס פורים לכלל ישראל.

פדות רוטנמרצילום: רמי זרנגר


נשים עוצמתיות מבינות כי כאשר הן מגיעות הביתה מיום ארוך וקשה, והילדים רצים אליהן זהו בונוס..!!!
אישה עוצמתית רואה בילדים שלה חלק מעוצמתה כי החשיבה שלהן רגשית ועוצמתית, כי החשיבה שלהן עושה טנגו מפואר של שכל ורגש לעיתים צעד אחד קדימה ושניים לאחור, ולעיתים ישלטו בצעדיהן אחרת נשים עוצמתיות יודעות מינון נכון מהו, הן קודם מתכננות ואח"כ מבצעות הן מקדישות זמן לתכנון, כי דחיינות איננה באה בחשבון עבורן. הן תספקנה להכין מטעמים לשכנה כי היא הרגע ילדה. הם תמיד יהיו שם בשבילה. 

תמיד ימצאו פיתרון. כי זה מה שמעניין אותן בחיים. להתקדם נשים יש להן עוצמה. אומץ ונחישות. יש להן בית ילדים ועוד מלא דברים על הראש. אבל הכל בסדר. ואפילו יותר מזה. 

ביום ראשון הן נפגשות כל הנשים. הרבה עוצמה. ביום שכולו לאישה. "לאשת החיל מי ימצא".
לקראת יום האשה, יפגשו ביום ראשון הקרוב (3.3) אלפי נשים לאירוע ייחודי we women  שאליו יגיעו נשים מעוררות השראה בחברה הדתית והחרדית. פדות אשר בימים אלו מעבירה הרצאות בארץ ובעולם תשתתף בפאנל "נשים שהן השראה" ותשוחח על המסע שעברה למען המטרה שלה וזאת על אף הקשיים שהיו בדרך.