הודעה נמסרה למשפחת המחבל שרצח את ארי פולד ז"ל על כוונת צה"ל להרוס את ביתם. למשפחת המחבל ניתנה האפשרות להגיש השגה עד לתחילת השבוע הבא. 

פולד הותקף לפני כשלושה חודשיים בצומת גוש עציון ונדקר על ידי חליל ג'ברין. למרות פציעתו הוא ניהל אחרי המחבל מרדף ואף ירה בו ונטרל אותו. זמן קצר לאחר מכן הוא התמוטט ומת מפצעיו בבית החולים שערי צדק בירושלים. על פעולתו זו קיבל אות הצטיינות ממשטרת ישראל.

ההחלטה על הריסת ביתו של ג'ברין התקבלה אחרי הפצרות רבות מצד משפחת פולד והתערבות שר ח"כ סמוטריץ' שהגיש שאילתא לשר הביטחון ובה שאל על פשר העיכוב בהריסת בית המחבל. לאחר שבית המחבל מופה והוגשה חוות דעת ביטחונית, הנדסית ומשפטית גובשה החלטה כי בית המחבל ייהרס. 

ח"כ מוטי יוגב (הבית היהודי)מצהיר כי יש לזרז את הליך הריסת בתי המחבלים: "הודעת כוחות הביטחון על הכוונה להרוס את בית המחבל שרצח את ארי פולד הי"ד- גיבור ישראל,  מבורכת. 
"לצערינו היא מגיעה חודשיים לאחר הפיגוע ומפספסת את המטרה האמיתית :יצירת הרתעה.

ומוסיף: "אני קורא לוועדת השרים לענייני חקיקה לאשר את הצעת החוק שהגשתי, הריסת בתי מחבלים בזמן סמוך לביצוע הפיגוע. רק כך נוכל ליצור הרתעה, למנוע פיגועים ולהציל חיים."

 מארגון בצלמו שמלווה את המאבק להרס בתי המחבלים ברכו על הודעת צה"ל להרוס את בית המחבל שרצח את ארי פולד. אבל הוסיפו. "לצערינו במקום שצו ההריסה יימסר מיד לקח כמעט חודשיים ואחרי לחץ משפטי ארוך שהפעילנו. אנחנו דורשים מצה"ל לסיים את ההליך במהירות. הרס בתי מחבלים מציל חיים ומונע פיגועים הבאים".