שבוע היזמות העולמי הגיע גם ליהודה ושומרון. במעוף, מערך השטח של הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה בחרו השנה לציין את שבוע היזמות בסימן "תופסים קיוון למסחר מקוון". 

"בחרנו לשים דגש על מסחר מקוון השנה כי עסקים ותיקים וחדשים כאחד צריכים כל הזמן להמציא את עצמם מחדש כדי למשוך לקוחות" אומר אלי היומן, מנהל סניף מעוף אריאל.

לומדים להקים ולנהל יזמותצילום: יחצ

דגש מיוחד ניתן על יהודה ושומרון, פריפריה המלאה בעסקים קטנים ובינוניים. במהלך עשרות ההרצאות והסדנאות החינמיות שהתקיימו השבוע ברחבי הארץ ניתנו ידע וכלים מקצועיים וחדשניים, בכדי לתת מוטיבציה ליזמים ולבעלי עסקים ולסייע להם לרוץ קדימה ולהגיע רחוק. "העסקים ביו"ש בצמיחה מתמדת ואנחנו רוצים לעודד אותם כדי לקדם את הכלכלה המקומית". במשרדי מועצה אזורית שומרון בברקן נערך כנס בנושא טרנדים מובילים בשיווק דיגיטלי. כנסים נוספים נערכו בקרני שומרון, בית חורון, אלקנה ועוד. אירוע יזמות מיוחד וחגיגי נערך באוניברסיטת אריאל בשומרון. 

"אנחנו מברכים על שיתוף הפעולה עם עיריית אריאל ועם האוניברסיטה. היה כנס מאד מוצלח בהשתתפות בעלי עסקים ומשקיעים מהשומרון" אומר אלי היומן, מנהל סניף מעוף אריאל.  "הכנס הוא חלק ממגוון פעילויות וקורסים שאנו מקיימים באריאל בכלל ובאוניברסיטה בפרט. זאת על מנת לתת מענה לאוכלוסיה הצעירה המתפתחת בקצב מסחרר. יש כאן אוכלוסיה איכותית עם המון יזמים שאנו שמחים לתת להם יעוץ וסיוע לפי הצורך".

הרצאה בנושא יזמותצילום: יחצ