היעד הבא - רמת הגולן. ארגון ה-BDS, הפועל למען חרם והפעלת לחץ בינלאומיים על מדינת ישראל, מברך על החלטת אתר Airbnb להסיר ממאגריו את הדירות שפרסם ביהודה ושומרון, אך מנגד טוען שהאתר נוהג ב'מוסר כפול', כיוון שהוא מתעתד להסיר רק את הדירות ביהודה ושומרון, אך לא את אלה במזרח ירושלים וברמת הגולן.

בהודעה שהתפרסמה באתר ה-BDS נאמר, כי ישראל משתמשת בבתים גנובים של פלסטינים לצורכי תיירות, וכי המאבק באתר Airbnb חייב להימשך עד שיוסרו כל הדירות ב'שטחים הכבושים בעיר העתיקה ובירושלים ובסוריה.

ה-BDS, יחד עם ארגונים נוספים, הם האחראים לשורה של חרמות על ישראל, ביניהן ביטולים של הופעות אמנים בישראל וביטול משחקה של נבחרת ארגנטינה בכדורגל באיצטדיון טדי בקיץ האחרון. גם המקרה הנוכחי של הסרת יהודה ושומרון מאתר Airbnb מיוחס לפעילות הארגון.

כזכור, שורת גורמים בישראל הודיעו כי יפעלו באמצעים משפטיים נגד אתר Airbnb בתגובה לחרם על יהודה ושומרון. שרת המשפטים איילת שקד הודיעה כי האתר יישא בתוצאות המשפטיות של פעולותיו. תושבי יהודה ושומרון, לעומת זאת, פחות התרגשו מהודעת האתר, והם מאמינים כי התיירים ימשיכו להגיע, גם ללא תיווך Airbnb.