השר וחבר הקבינט הבטחוני לשעבר, גדעון סער, קורא למהלומת-מנע ישראלית על המפעלים לדיוק טילים בלבנון ואיומים אסטרטגיים נוספים שחיזבאללה מפתח.

בדבריו היום (ד') בוועידת הג'רוזלם פוסט בירושלים, אמר סער כי אנו מתקרבים לנקודת ה"אל חזור". אם לא תהיה מהלומת מנע ישראלית בזמן הקרוב חלון ההזדמנויות עלול להסגר והמשמעות תהיה שתקיפה ישראלית לאחר מכן תהיה גם פחות אפקטיבית וגם כרוכה במחירים גבוהים יותר. סער אמר כי יתמוך ויגבה החלטה כזאת, ככל שתתקבל.
  
סער אמר עוד, כי מטרת איראן ושלוחתו החיזבאללה היא ליצור יכולת מהלומה איכותית על העורף הישראלי הצבאי והאזרחי ממדינה שכנה. זאת, במטרה להגביל את חופש הפעולה האסטרטגי של ישראל לרבות בהקשר של פריצה איראנית לגרעין בעתיד. 

סער הזכיר בדבריו את התייחסות ראש הממשלה נתניהו לנושא מעל בימת האו"ם בספטמבר האחרון לפיו הטילים המדויקים יוכלו להיות מטווחים לעומק ישראל בדיוק של עשרה מטרים. סער: "אם חיזבאללה ואיראן יצליחו להגיע ליעדם - המחיר שתשלם ישראל בעימות עתידי יהיה מאוד משמעותי". סער גם הזכיר כי במאמר משותף ביולי 2017 עם רון טירה, בכתב עת של המכון למחקרי בטחון לאומי (INSS), הציב תפיסה שלמה של קוים אדומים בהקשר הלבנוני-סורי המדגישה את חומרת האיום מפרויקט המפעלים לטילים מדויקים בלבנון. 

סער חזר והודיע בכינוס כי יתמודד בבחירות הקרובות במסגרת תנועתו - תנועת הליכוד - כדי לחזור למוקדי קבלת ההחלטות במדינה.