מתכונים קלילים ופשוטים יכולים לסייע בהכנת ארוחה מהירה לכל בני המשפחה. הנה למשל 3 מתכונים שיבהירו לכם למה צריך להחזיק טוסטר אובן בכל בית:

1. פשטידת פסטה

פשטידת פסטה היא פתרון נהדר לארוחת צהריים קלילה או ארוחת ערב מפנקת. היתרון העיקרי הוא התאמה של הארוחה למבוגרים וילדים בכל הגילאים, מה גם שמדובר במתכון בריא מאוד.

החומרים הנדרשים להכנת פשטידת פסטה ל-4 סועדים הם חבילת פסטה קצרה, 2 ביצים, חצי כוס זיתים שחורים מגולענים, 100 גרם גבינה בולגרית, 50 גרם גבינת עיזים, 2 כפות חמאה, חצי כוס שמנת מתוקה, פלפל שחור וצ'ילי גרוס עדין.

בשלב הראשון מבשלים את הפסטה על פי הוראות היצרן בתוך סיר עם מי מלח ומסננים במים קרים.

בשלב השני מערבבים בקערה את הפסטה ושאר המרכיבים, עד שמקבלים מסה אחידה עם גבינות נמסות.

בשלב השלישי מעבירים את התערובת כמו שהיא לתוך תבנית חסינת אש ומקפידים שוב פעם על שכבה הומוגנית. מפזרים את שאריות הגבינה מלמעלה ומכניסים לטוסטר אובן שחומם מראש ל-160 מעלות למשך 30 דקות. לחילופין, אפשר להוציא את הפסטה כאשר השכבה העליונה מתחילה להזהיב.

2. פיצה

המתכון לפיצה בטוסטר אובן עשוי להפתיע הורים שהתרגלו לשעבד את התנור לטובת אחד המאכלים הפופולאריים בעולם. בפועל, גם בטוסטר אובן תוכלו להכין פיצה מושלמת כל עוד תחזיקו בהישג יד 1 קילו קמח, 2 כפות שמרים יבשים, 1 שקית שמרים, חצי כוס שמן, 2 כוסות מים ו-1 כפית מלח.

עבור המלית תצטרכו רוטב פיצה, קטשופ, גבינה צהובה, 300 גרם מוצרלה, זיתים, פטריות, טונה, תירס קפוא ואורגנו.

בשלב הראשון מכינים את הפיצה על ידי ערבוב כל החומרים עד לקבלת עיסה אחידה ומניחים בצד להתפחה.

בשלב השני משמנים שתי תבניות של התנור, משטחים את הבצק ומורחים את רוטב הפיצה והקטשופ לפני שמפזרים את יתר החומרים.

בשלב השלישי אופים בטוסטר אובן בחום של 180 מעלות למשך 25-30 דקות ומגישים.

3. קומפוט פירות קיץ

הקינוח האידיאלי לתקופה הקצרה יכול להיות קומפוט פירות קיץ שנגיש להכנה גם בטוסטר אובן הביתי. המרכיבים לקינוח הם 4 נקטרינות חצויות ומגולענות, 4 אפרסקים, 3 כפות סוכר חום, 3 עלי מרווה ו-3 כפות יין אדום.

מחממים קודם כל את הטוסטר לחום מקסימאלי ומפזרים על התבנית באופן שווה את הסוכר והמרווה. מניחים את חצאי הפירות עם הקליפה כלפי מעלה, צולים עד להשחמה ומוציאים.

לבסוף מוסיפים קצת יין אדום לתבנית, מגרדים את התחתית עד שנוצר רוטב ומסירים את הקליפה מעל הפירות. מגישים בכלים ייעודיים – ובתיאבון!