זה הזמן לנסות ולשדרג את העבודה הנוכחית במקצועות מבוקשים בשוק הישראלי כיום. החל מקורס מחשבים בסיסי ועד לתכנות מקיף – הדרך הקצרה לעבודה עוברת בקורסים קצרים ונקודתיים שפותחים דלתות לבוגריהם בשוק העבודה.

לומדים את מקצועות המחשב    
קורס מחשבים יכול להתאים לכל אדם בכל רמה בתפעול המחשב. החל מקורסי הכרת המחשב הכוללים את טכניקות התפעול הבסיסיות על מנת לתפעל תוכנות בסיסיות של  office כמו "Power point", "Excel" או "Word" ועד לקורסים מקיפים יותר בהם ניתן ללמוד שפות תכנות ולבנות אפליקציות ואתרי אינטרנט בשפות שונות. אם אתם בעלי ידע בסיסי באנגלית ובתפעול המחשב כדאי להתחיל מלימוד תפעולו, כך תוכלו להתקבל למגוון משרות בתחום השיווק או משרות פקידותיות הדורשות תפעול של מחשב. מחפשי עבודה בעלי ניסיון בעבודה על מחשב ומעט כשרון ריאלי יכולים להמשיך לתחום התכנות.

בדיקות תוכנה ו-QA
תחום מקצועי נוסף הנפתח בפניכם לאחר קורס קצר יחסית הוא בדיקות תוכנה. לפני שפתרון טכנולוגי יוצא לשוק הוא נבדק היטב על ידי צוות המבצע בדיקות ידניות ואוטומטיות. בקורס לומדים את הדרך ליצירה ולקריאה של תסריטי בדיקות, את האפשרות לבצע תכנות ברמת מתחילים על מנת ליצור בדיקות אוטומטיות וכן כיצד לתעד את תוצאות הבדיקות שבוצעו. בסיום הקורס ניתן למצוא עבודה באחת מאלפי חברות התוכנה, התקשורת וההייטק המעסיקות בודקי תוכנה מקצועיים למוצריהם.

קורס עיצוב גרפי 
תחום נוסף לו יש דרישה בשוק העבודה ודורש מעט הכרות מוקדמת בתפעול מחשב הוא ליצירתיים יותר – תחום העיצוב הגרפי. באמצעות תוכנות ייעודיות ניתן ללמוד כיצד ליצור מגוון רחב של עיצובים לתעשיית הדפוס והאינטרנט, לרטש תמונות ולהשתלב בתעשיית הצילום או להקים עסק עצמאי בתחום של עיצוב גרפי. במהלך הקורסים התלמידים בונים תיק עבודות המשמש אותם לאחר מכן על מנת למצוא עבודה במגוון חברות – החל מעיצוב מוצרים, בתי דפוס, משרדי פרסום, מערכות עיתונים ומקומונים וכלה בחברות תקשורת והייטק המעסיקות מעצבים למוצרים השונים.

קורס תחזוקה ותיקון של טלפונים חכמים וטאבלטים
היום כמעט לכל אדם יש בכיס מכשיר טלפון. בין אם טלפון חכם המסוגל להתחבר לאינטרנט ולבצע שלל פעולות ובין אם טלפון כשר המוגבל יותר בפעולתו. מכשירים אלה הם בעלי אורך חיים מוגבל ולכן מגיעים לשלל תיקונים במעבדות ברחבי הארץ. מעבדות אלה מעסיקות טכנאים מומחים שעברו קורס מקיף ולמדו את מבנה המכשיר וכיצד לבצע תיקונים בחומרה או התוכנה של כל מכשיר. החומר הנלמד בקורס מאפשר פתיחה של מעבדה עצמאית בתחום או השתלבות בצוות פעיל במעבדה קיימת.

לסיכום, הדרך לעבודה נוספת נפתחת לפניכם באמצעות מגוון קורסים המיועדים לבעלי ידע בסיסי או מתקדם במחשוב. גלו כיצד תעודה אחת משנה את התמונה ופותחת בפניכם ובפני המשפחה עתיד טוב יותר.