תפקיד: מורה לתחום הדעת אנגלית
שם המוסד: חמ״ד אריאל, טירת הכרמל
מחוז: חיפה

היוזמה: טיפוח אקלים מיטבי והוראה המשלבת חדשנות והעשרה

נלי מורה מוערכת מאוד לאנגלית בעלת ותק של 30שנות הוראה. לאורך כל שנות עבודתה היא מתאפיינת בשאיפה להתחדש וברצון עז לפעול, לעשות ולקדם, ומהווה בכך דוגמה ומופת לחבריה לצוות. נלי שותפה גם בתהליכים מחוזיים וארציים לקידום מקצוע האנגלית, ואף הובילה מהלכים בשיתוף עם קהילות שכנות בדלית אל כרמל.

מתוך שאיפתה להשפיע לטובה ולשפר תהליכים, נלי יוזמת ומטמיעה כלי למידה חדשים ומתקדמים תוך שילוב מיומנויות וטכנולוגיות בתהליכי הלמידה. היא הופכת את הלמידה למשמעותית, ברוח “לב לדעת״, תוך עיסוק בנושאים רלוונטיים, גיוון דרכי ההוראה, ויצירת פעילויות וקשרים המשלבים את תחום האנגלית עם נושא החסד ועם החיבור למגוון אוכלוסיות וקהילות.

עבודתה של נלי נעשית במאור פנים, בשמחה ובהתלהבות, ומתאפיינת במסירות יוצאת דופן ובמתן יחסי אישי, חם ואוהב לתלמידיה. היא זוכה להערכה רבה מצד כל הסובבים אותה – ההנהלה, הצוות, וכמובן התלמידים. בפועלה ובאופייה, נלי נוסכת בכיתות אווירה טובה ומרימה תרומה של ממש ליצירת אקלים מיטבי. חדשנות פדגוגית משמעותית, מסירות יוצאת דופן ויצירת אקלים חינוכי לימודי מיטבי הביאו את תלמידיה להישגים גבוהים – עד האחרון שבהם. נלי רואה בעבודתה שליחות חשובה, ולמרות מחלתה בשנים האחרונות היא מקפידה להגיע לבית הספר ברציפות ועושה כל שביכולתה להמשיך
ולקדם את התלמידים להצלחה.

השפעת היוזמה

  • קידום אקלים מיטבי בבית הספר על ידי יצירת אווירת למידה חדשנית ומשמעותית, תוך מתן דוגמה אישית של מסירות מופתית.
  • העמקת “ללמוד וללמד״ בלמידה משמעותית, באמצעות שילוב מגוון תחומי לימוד סביב השפה האנגלית ברוח “לב לדעת״, ובשילוב חדשנות פדגוגית המביאה להישגים ניכרים.
  • קידום “לכל אדם ישנה – והעמידו תלמידים הרבה״ מתוך אהבת התלמיד, הכלתו ועידודו להשגת מטרות.

על זאת ועל יצירת דרכי הוראה מגוונות וחדשניות, על שותפות בקידום בית החינוך ועל השקעה רבה במיצוי סגולות כל תלמיד ותלמיד, על קידום תהליכי למידה ועל התחדשות, מקצועיות, אכפתיות ונתינה, מצאנו את הגב׳ נלי דיאגנוסטי ראויה לקבל את התואר “מורת המאה״ ה׳תשע״ח

מדינת ישראל בשבילי היא: הדמות של חופש ונחישות להגן על כל בן אדם שהוא בעל רצון טוב. מדינת ישראל מגלמת שאיפה לצדק ושגשוג כלפי דורות חדשים.