בייביסיטר

אם ניחנתם בקסם השובה את ליבם של פעוטות וילדים, זכיתם! אין כמו להיות מושא תקוותם של זוג הורים שרק חולמים לצאת ומקווים שתוכלו להושיע אותם בערב כזה או אחר. אם יצרתם לעצמכם שם טוב וקשר עם 3 זוגות הורים קבועים, אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שייקראו לכם לעיתים תכופות, ותשלימו הכנסה בקלות ובלי הרבה הקרבות.

 

דוגיסיטר

את הקונספט של בייביסיטר אימצו גם בעלי הכלבים, הנדרשים להוציא את כלבם מידי יום לסיבוב מחוץ לבית ופעמים רבות הם מתקשים לעשות זאת בעצמם. אם אתם חובבי כלבים זו הזדמנות קלילה לייצר הכנסה ועל הדרך להינות מהחוויה.

צילום: shutterstock


סקרים אינטרנטיים

אמנם הפתרון הזה לא יניב לכם כסף מזומן, אבל הוא בהחלט עשוי להקל על תשלומי הוצאות המחיה. בזמנכם החופשי אתם נדרשים בסך הכל למלא שאלונים בנושאים שונים, תמורתם תוכלו לקבל שוברים לחנויות שונות, ולסמן וי על עוד סעיף קטן בהוצאות.

 

מכירת יד 2

מהפתרון הבא אתם לא תתעשרו, אבל בהחלט תוכלו להרוויח מהפריטים שיושבים לכם כבר שנתיים בארון. זה הזמן להוציא את כולם, ולעבור על הדרך על כל אותם חפצים בבית שכבר אין בהם שימוש, ולהציע אותם לקהל הרחב במכירת יד שנייה.

צילום: shutterstock

 

חלוקת עיתונים

זה אולי נשמע מתיש מעט, אבל הכסף לא רע, והיתרון הנוסף הוא השעות הגמישות שבדרך כלל לא מתאפשרות בעבודות רגילות. ואם אין לכם כוח להיסחב עם ערימות, תוכלו לחלק רק פלאיירים פשוטים בכל מיני מקומות.