אמרו עליו שהוא משמין, אמרו עליו שהוא שקוף ובעיקר נמנעו ממנו שנים, אז איך יכול להיות שרוב הנשים לובשות אותו ביום חתונתן ונראות נהדר, בעוד שבשאר הזמן פשוט לא מעזות להתקרב אליו? חג השבועות מגיע, ואיתו גם הבגדים הלבנים המשדרים טוהר, התחדשות ובעיקר מראה חגיגי, אופנתי אך לא מתאמץ וקליל. שימי לב לטיפים הבאים:

הולם אותך לבן? לבן אינו צבע שהולם כל אחת אבל ניתן לשלב אותו בכל הופעה. גווני עור חמים משתלבים נהדר עם לבן; אם את שזופה או גוון עורך כהה באופן טבעי, לבן יראה עלייך נהדר. אם לבן גורם לך להיראות חיוורת- ותרי עליו וחפשי גוון לבנבן שמחמיא לך יותר.

אטימות - בדים לבנים רבים הינם שקופים- למחצה. על מנת להימנע מתאונות מביכות, בעת קניית בגדים לבנים בידקי בעזרת הפעולות הבאות האם הבגד שקוף:

  • הרימי את הבגד אל מול האור

  • הניחי את היד בתוך הבגד (מתחת לשכבה אחת)

  • הסתכלי על ידך וראי עד כמה היא בולטת ממתחת לבד. אם את רואה את הצבע והצורה של כף ידך- היא מספיק שקופה כדי לחשוף את הכל.

צילום: shutterstock

סלקט 49.90צילום: דימיטרי גרין

בדיקת איכות - בדים איכותיים הם פחות שקופים. לבגדים לבנים יש אף לפעמים ביטנה. העדיפי בדים המכילים לפחות קצת כותנה, ביטנה או בד מלאכותי.

לבן- אין, צמוד- אאוט! בד לבן לא איכותי וצמוד מדי- לא יטיב עם קימורייך. ביחרי בגד שיושב או עוטף את הגוף אבל לא דבוק אליו. לבן זה קיץ, חגיגה, חופש ומתנפנף, אז ודאי שהבגד שלך משקף את זה היטב. כמו כן, בחרי בהלבשה תחתונה התואמת את צבע עורך, הטעות הנפוצה היא לבחור בהלבשה תחתונה לבנה, ואז זו בולטת ונראית מבעד לבגדים.

שלבי וצרי את הלוק שלך - לבן זה צבע פשוט וטהור. אם את רוצה לבלוט את יכולה לנעול נעלי עקב אדומות, אך יש אנשים שיחשיבו מראה זה קצת מוגזם- ואם זו מטרתך אז קדימה אבל אם לא; בחרי בנעל/ סנדל/ כפכף בצבע בז', כאמל, חום או ירוק בהיר להרמוניה מושלמת בין השמלה הלבנה לנעל. גם צבעים כגון כסף, ברונזה או זהב מטאלי משתלבים נהדר. הימנעי מנעליים או סנדלים לבנות כיוון שזה יעניק למראה שלך אפקט מוגזם.

התאבזרי באקססוריז מתאימים - בגד לבן הוא כמו דף נייר חלק שניתן לקשט בכל מיני סגנונות, אך זכרי את כלל הברזל- השאירי את זה פשוט ונקי. אל תעמיסי יותר מדי תכשיטים! הקפידי לבחור תכשיט דומיננטי אחד או מספר תכשיטים עדינים. כמו כן, תוכלי להמשיך את הלוק החגיגי בתכשיט לבן או תכשיט בצבע זועק שיגנוב את ההצגה.

 

קמדן אנד שוז 149צילום: אושרי תורתי

עדיים מכל הלב 30 ש"חצילום: ארי אביץ

קמדן אנד שוז 169צילום: אושרי תורתי

טבעת זהב לבן משובצת יהלומים ובשיבוץ פנינה, 12300 שחצילום: יח"צ- BLOOM תכשיטי יוקרה שוהם 6 רמת גן

 

במקרים הבאים לא מומלץ ללבוש לבן:

אם את נמצאת בתקופה הרגישה בחודש, מומלץ להימנע על מנת לחסוך מעצמך תאונות מביכות.

את רצה אחרי ילדים כל היום? אם כן, שמלה לבנה היא לא אולטימטיבית עבורך שכן אחרי מספר דקות היא כבר לא תהיה לבנה.

לא לובשים שמלה לבנה לחתונה! זהו יומה של הכלה- יומך יגיע (או עבר).

לבן הופך לשקוף כשהוא רטוב, על כן הימנעי מכל מקור מים (בריכה שילדים משחקים בה, ממטרות שעובדות וכו').

 

ואיזה איפור מתאים לצבע לבן?

טרנד שמלווה אותנו בשנים האחרונות ומרגע לרגע מתעצם, הוא איפור בגווני ניוד, מראה שקוף ומבריק, שמכניס אותנו לתחושות של less is more, שומר על המראה הנחשק השזוף ומעניק מראה נקי. לדברי יוסי ביטון, בעלים של רשת חנויות האיפור ובתי ספר למאפרים: "כל אחת יכולה להשיג מראה זוהר במיוחד, איפור עיניים רך בגווני איפור ניודים רעננים, סומק מבריק מחמיא וגלוס לשפתיים מלאות חיים". לדברי יוסי: "אחרי הנחת קרם לחות ופריימר, מומלץ להניח על העפעפיים קוניסלר במרקם נוזלי, בגוון של העפעף, ולטשטש אותו בעזרת ספוגית לטקס לחה. לאחר מכן יש להניח בעזרת מברשת שטוחה צלליות בגווני שמנת-זהב בזוויות הפנימיות של העיניים. בזוויות החיצוניות הניחי צלליות בגוונים חומים מוזהבים-רכים. הצלליות המוזהבות ירככו את המראה ויתנו לו אשליה של עומק. במרכז העפעף הניחי צלליות בגוון חום-ברונזה שיתכתבו עם המראה הנקי-שזוף".

ומה עם המייק אפ? "קחי את המייק אפ הנוזלי הרגיל שלך והוסיפי לו מעט מייק אפ מבריק בגוון ברונזה. ערבוב של כמות קטנה במיוחד לא יפגע בגוון המייק-אפ אבל תיתן לו את הברק המרשים של הלוק כולו. נגיעות סופיות של שימר נוזלי יתרמו למראה בעצמות הלחיים הגבוהות ובגבולות השפתיים".