Bio-Oil הינו מוצר טיפוח לעור הפנים והגוף, המתמחה בשיפור המראה של צלקות, סימני מתיחה ושינויים בגוון העור. בזכות הפורמולה הייחודית, המוצר יעיל ביותר גם בטיפול בסימני הזדקנות וביובש בעור. מאז שהמוצר יצא לשוק בשנת 2002, הוא זכה ב- 349 פרסים והפך להיות המוצר מס’ 1 במכירות בקטגוריית מוצרים לטיפול בריכוך צלקות וסימני מתיחה ב- 24 מדינות בעולם.

על פי תוצאות בדיקות מעבדה נמצא כי שימוש ב- "ביו אויל" מבטיח שיפור משמעותי של 92% במראה צלקות לאחר 8 שבועות. שיפור של 100% במראה של סימני המתיחה לאחר 8 שבועות בלבד! התכשיר משפיע באחוזים גבוהים גם על מראה עור הפנים והגוף הודות לפורמולה המכילה את הרכיב PurCellin oilTM, המפחית את צמיגות הפורמולה ומקל על ספיגתה בעור, בשילוב של תמציות צמחים וויטמינים על בסיס שמן קלנדולה, שמן לבנדר, שמן רוזמרין ושמן קמומיל. כמו כן, הפורמולה מכילה ויטמין A  וויטמין E המשפרים את האלסטיות של העור ושומרים על רמת הלחות שלו.

 

המוצר מתאים לשימוש יומיומי בקרב נשים, גברים וילדים ופופולרי מאוד בקרב נשים בתקופת טרום לידה ולאחר לידה המשתמשות בו להפחתת הסיכוי להופעת סימני מתיחה חדשים ולשיפור המראה של סימני מתיחה קיימים. המוצר מבוקש מאוד גם בקרב אנשים במהלך דיאטה ולאחר ירידה במשקל. לתכשיר ניחוח פרחוני נעים ומרקם עדין, אשר נספג במהירות .

ביו אוילצילום: יח"צ

 

מחיר לצרכן: ביו אויל 60 מ"ל- 69.90 ₪, ביו אויל 125 מ"ל: 119.90 ₪. להשיג ברשתות הפארם.

לפרטים נוספים לחצו כאן