פסוראזיס, או בשמה הפחות מוכר-ספחת, מוגדרת כמחלת עור חשוכת מרפא. עד היום הטיפולים העיקריים שניתנו עבורה, הם פוטו - תרפיה, שהיה בים-המלח, משחות קורטיזול ולאחרונה אפילו ניתנות זריקות ביולוגיות. כל אלו נתנו מענה זמני למחלה. ד"ר PhD  ארווין סלומון, מומחה לתזונה והפרעות אכילה, עוסק ברפואה משלימה, אוסטופתיה, רפלקסולוגי ופרחי באך, מטפל במחלת הפסוראזיס כבר 30 שנים וייבא לארץ פתרון הניתן בחו"ל, אשר נותן מענה כוללני למחלה ומעלים אותה לגמרי.

אם מוצעים כך כך הרבה פתרונות, מדוע יש לפנות לטיפול שמוצע על ידך?

יש שאומרים כי מקור המחלה הוא נפשי או קשור בדיאטה, אך למעשה מקור המחלה מגיע ממערכת העיכול, והיא כוללת חמישה רכיבים. עד היום על אחד מהרופאים המטפלים בכל רכיב טיפלו בנושא התמחותם. החידוש בטיפול שלי הוא, שאני לוקח אץ התפקיד של 5 הגורמים המטפלים ומבצע את תפקידם. כלומר, אני בעצמי מטפל בכל חמשת הגורמים למחלה.

בטיפול שאני מבצע  המגמה היא להעלים אותה לחלוטין והיא אכן, לא חוזרת. אני נותן על כך אחריות מלאה, ובמידה והיא חוזרת חצי שנה אחרי גמר הטיפול, אני מוכן להחזיר את הכסף חזרה. המגמה שלי, היא העלמת המחלה. כל מי שהקפיד על ההוראות, הבריא. והמטופלים שלי יעידו על כך.

אם לא סוגרים את הברז, הוא ימשיך להתפרץ

כיום המערכת הרפואית מייחסת את הבעיה לעור, מאחר והיא ניכרת בו. אך העור הוא רק הביטוי למחלה וכל עוד לא סוגרים את הברז הוא ימשיך להתפרץ החוצה. הקושי של המחלה היא שבהמשך הדרך היא פוגעת בפרקים עד למצב של חוסר תפקוד, מה שנקרא דלקת שגרונית ויש לקבל טיפול במחלקה לראומטולוגיה. שם אני אני לא יכול לטפ,ל כך שזמן הטיפול האפשרי הוא קצוב. הטיפול אורך בין 60-80 חודשים, בין חמש לשבע שנים והחולה נפטר מהמחלה לגמרי.

השלב הראשון בטיפול הוא הוא הבנת נפש האדם שמולי, אחר כך אני מטפל בו באמצעות רפלקסולוגיה, כירופרקטיה, טיפול נפשי רגשי עם פרחי באך, ביו פידבק, אני ממליץ למטופל על תזונה תכונה, וגם, טיפול באור. יש לזכור כי מערכת העיכול זקוקה לטיפול גם היא.

אתה מטפל בבעיות נוספות?

אכן. אני מטפל גם בחולי סכרת, פיברומיאלגיה, אנשים שעברו אירוע מוחי ויכולת התפקוד שלהם ירדה באופן משמעותי מבחינה נוירולוגיות.  

אני מטפל גם באנשים עם בעיות גב, ששם נדרשת הבנה של מבנה והמכניקה של ההליכה.  כאשר יש פגיעה בברכיים, בתי החולים נוטים לומר שזו שחיקה של הסחוס ומטפלים באפוסתרפיה או מציעים החלפת ברך. אני טוען, שאין כמעט דבר כזה שחיקת סחוס בברכיים אבל אם אתה מבין את המבנה והמכניקה של ההליכה אתה יכול לטפל בזה, להשתמש במדרס והכאב חולף. אני מטפל גם בילדים ותינוקות ואפילו בנשים הרות שהגיעו ל 42 שבועות ולידה אינה נראת באופק. הכוונה שהיה צריך להיות כבר תהליך כמו צירים התכווצויות או דברים אחרים שמעידים על התחלה. או מילת הקסם היא זירוז לידה טבעי

לפרטים נוספים לחצו כאן