אחרי שמתחם התחנה נפתח, נראה שמסעדת "החצר" קצת נחבאת אל הכלים ויכולה ללכת לאיבוד, אבל מי שיגיע אליה, לא יתחרט, זה בדיוק המקום שאתם רוצים להגיע אליו.

"החצר" – מסעדת שף ים-תיכונית שעליה מנצח השף מוטי אוחנה – בוגר בית הספר הגבוה לבישול "קורדון בלו" ובעל ותק רב בתחום הקולינריה בארץ ובעולם , ממציאה את עצמה כל פעם מחדש כך שבכל ביקור אתם תמצאו את עצמכם טועמים משהו חדש וחוזרים שוב ושוב.

מוצרי הגלם של המסעדה הם האיכותיים ביותר והמנות שמוגשות יצרתיות וטעימות. בין המנות שתוכלו למצוא : שקדי עגל צלויים על טאבולה שקדים וסיגר שקדי עגל (78 ₪),  פטה כבדים בריבת עגבניות ושומר לצד טוסטונים (58 ש"ח), קריספי ניוקי - כבד אווז, חזה אווז מעושן ושקדי עגל בציר בקר וערמונים על קרם כרובית (118 ש"ח), לחי בקר צלויה 6 שעות ביין אדום וירקות שורש (112 ש"ח), גזרים אורגניים צלויים בזרעי כמון ומיץ תפוזים (18 ש"ח), סשימי טונה - נתחי טונה אדומה בקרמל ג'ינג'ר וצ'ילי על סלט שומר, הדרים ונענע (68 ש"ח) ועוד שלל מנות ששווה לחזור ולנסות

המקום החל להציע גם תפריט עסקיות שגם שם תוכלו למצוא הפתעות כמו: רביולי חצילים - שמן זית, עגבניות שרי, צ'ילי, רוזמרין, צנוברים קלויים וקוביות חציל ,פרגית במרינדה של תפוזים, רוזמרין וסילאן בתוספת ירקות צלויים וצ'ימיצ'ורי, פילה דניס צרוב על ניוקי עגבניות ומרווה . כל המנות העיקריות מגיעות בתוספת של מבחר סלטי הבית ומנה ראשונה לבחירתכם. התפריט מוגש בימים א-ה בין השעות 12:00-17:00.

"החצר" אולי נשמעת כמו מסעדת יוקרה, אך מדובר קודם כל במסעדה טעימה, אם אתם לא חובבי בשר, מנות הדגים שם מפנקות לא פחות (יש על זה ויכוח). השירות במקום אדיב ומזמין , ממש לידנו ישבה לקוחה שמגיעה 3 פעמים בשבוע בקביעות לאכול במקום (הוכחה לא רעה לנעימות של המקום). זה מקום להרגע בו וגם להתפנק.

מומלץ בחום

"החצר", דרך בית לחם 7, ירושלים . כשר רבנות ירושלים

 

אסאדו עגל בברביקיו תפוזים וגינגר צילום: אסף קרלה