מיטב עיתונאי וסלבריטאי המגזר התכנסו לשבור את צום גדליה בסניף הכשר של רשת קפה לנדוור בגבעת שמואל. במחווה לגדליה בן אחיקם הוזמנו ונשות אנשי התקשורת לדגום מהתפריט החדש של המקום. 
מנהלת הסניף רווית סימנא ארחה את הבאים לבדוק את התפריט החדש לעונת סתיו חורף 2018. המנות שזכו לציונים משובחים: לביבות זוקיני, קרפצ'יו סלק, מעורב דג, וכמובן רוזלאעך שוקולד ועוד. 

קובי סלע וחבריםצילום: בעז בן ארי

ריקי רטצילום: בעז בן ארי

צילום: בעז בן ארי

התייצבו לעבודה הקשה והתובענית: מירב לרנר ערוץ 20, יוני קמפינסקי מערוץ 7, אריאל שנבל וריקי רט ממקור ראשון, דוד חכם מתאגיד השידור, אבינועם מילר מאתר מורשת,  הילה פלאח מקו עיתונות, שי מאור מ'שבתון', מאיר פרויליכמן מ'שביעי', יועץ התקשורת איציק סודרי, הזמרים ישי לפידות, עמירן דביר ואחיו אריק דביר, הדוגמנית גל מרדכי, הסטייליסטית עדי בורג והמפיק יוחאי כפיר, ועוד.

היה בתפריטצילום: בעז בן ארי

בסיום טקס חלוקת ה"רוזאלעך", הלא היא המנה האחרונה המדהימה וספינת הדגל של הרשת, השיק קוביס את "קופת הצודקים", מיזם חדש של צוות הקוביסיה שמטרתו להנהיג מחדש באירועי ההשקה לאנשי התקשורת את מצוות השארת הטיפ למלצרים.  על הכוס הגבוהה שיוחדה לכך נכתב: " אכלנו ושתינו, האוכל היה טעים, עכשיו נברך כולנו, וגם, נודה ל... מלצרים..!", האורחים מיותר לציין, מלאו את הכוס בטיפים למלצרים החביבים של סניף לנדוור הכשר בגבעת שמואל...

קופת הצודקים של קוביסצילום: יחצ