למרות תביעת ההשתקה סגל וריקלין לא מתכוונים לשתוק: הבוקר (א') חשפו השניים בגל"צ קטעים מתוך מכתב ששלח התחקירן של רביב דרוקר שנשלח להקליטו בסתר, לוחם בצוותו של וינטר לשעבר, לוינטר עצמו.

"אני בצד שלך ותמיד אשאר בצד שלך", כתב הלוחם לווינטר, "אתה מחזק אותי". הלוחם אף תיאר כיצד שימש כ'בובה' לדבריו של מי ששלח אותו:  "באותו זמן הייתי חלש ומישהו אחר ניסה לנצל את החולשה שלי ולהפיל אותך. אני הייתי רק בובה", כך צוטט המכתב בתכנית של סג"ל. עוד סיפר סג"ל בתכניתו, כי הלוחם אישר כי הוא עומד מאחורי המכתב גם כיום.

https://soundcloud.com/glz-radio/ytyogfzbovif

רביב דרוקר אמר בתגובה לפרסום בגל"צ ואמר: "אראל סג"ל כזכור טען שאני ניסיתי לסכל את מינויו של וינטר מסיבות פוליטיות. מדובר בשקר בוטה. מעולם לא דיברתי עם החייל, החייל כתב בפייסבוק את סיפורו, התראיין לתחקירן שלנו, הקליט את חברו מדבר על התקרית והלך להקליט את וינטר".

דרוקר הדגיש כי "החלטנו לא לשדר את את הסיפור, בין השאר מכיוון שהבנו שהחייל לשעבר נמצא במצב לא קל ושהוא אינו מעוניין להמשיך בעניין. רק מי שאינו עיתונאי", הוסיף דרוקר, "יכול לטעון שניסינו לסכל מינוי כשלא שידרנו את העניין ובעת שהחייל התראיין, וינטר כבר מונה".