בתחילת השבוע התבשרו על פתיחתו של פורום תכל'ס , פורום שלפי הגדרתו  נועד "לשלב ידיים ולקדם את התהליכים שעוברים בתוך מפלגת "הבית היהודי" "  לפי הפרסום של חברי הפורום , הוא מורכב מנציגי שטח מכל רחבי הארץ אבל למרבה הפלא (או שלא) מבין נציגי השטח מכל הארץ אין אף אישה אחת.

15 חברים יש בפורום המכובד : דן ביסמוט פעיל ותיק בבית היהודי ומנכ"ל מוסדות אלון מורה,  גד כהנא מנכ"ל עמותת התיירות גוש עציון, גאל גרינוולד יו"ר החטיבה להתיישבות, דוידי בן ציון סגן ראש מועצת שומרון, ישראל גולדברג הבעלים ומנכ"ל של פרסומי ישראל, אדמונד חסין מנכ"ל החברה הכלכלית אפרת, אורי שחור מחברת עמידר, אלדד עוזרי יו"ר הסניף בבנימין, אליסף פרשן יו"ר המזכירות אלון מורה ויו"ר אמנה, איש העסקים עו"ד אריאל מרסקי, עו"ד יאיר גבעתי, איש החינוך יאיר ורהפטיג, יכין זיק, ינון מויאל, יענקי סופר מנכ"ל מדרשת מוריה, עו"ד יעקב שטרן רמ"ט של מנכ"לית ברנקו וייס, מיכאל דוכן מנהל ישיבת ניר קרית ארבע, עו"ד רותם קקון, איש העסקים רפאל מאיר, שוקי זוהר יועצו לשעבר של זבולון אורלב ושראל שפייר יועץ למנכ"ל השרות הלאומי.

נשות הבית היהודי גילו את ענין הקמת הפורום בתחילת השבוע ופנו למנכ"ל המפלגה – כיצד מוקם פורום בלי אף אישה? אורבך טען כי לא ידע מי המשתתפים בפגישה והודיע לחברי הפורום כי המפלגה לא תכיר בפורום : " אני מברך על הקמת הפורום והמפגש היה חשוב. הייתי מופתע לראות שהחבורה כוללת אך ורק גברים וזה גם אחד הדברים הראשונים שאמרתי שם כשניתנה לי זכות הדיבור. לא יתכן שהנשים תהוונה 43 אחוזים מכלל מתפקדי הבית היהודי מחד ומאידך תהיינה נטולות יצוג בפורום של הבית היהודי".

אחת הנשים שהתלוננה במחסור בנשים בפורום קיבלה הצעה שהיא הגדירה "עושה לנו טובה" – להכניס 3 נשים לפורום בו יש 15 גברים.

אז האם פורום ללא נשים יצליח לקבל הכרה מפלגתית?