ישנם אלבומים שיצאו בעבר, זכו לביקורת לא רעה, נשכחו, ופתאום מחליט היוצר לעשות קליפ חדש דווקא מהאלבום דאשתקד. מהלך תמוה לכאורה, אבל מה לעשות, שירים אצל יוצרים הם כמו ילדים לא לכל יש היגיון צרוף.

  



את אליעד אליהו פגשתי לפני שנה, עת השיק את אלבומו השני "זוהר הרקיע". גיליתי בחור מקסים וצנוע, בעל קול מיוחד, שיכל להתלבש באופן מושלם במשבצת "כוכב נולד". אליהו,  בוגר להקת צבאית, שם החל תהליך תשובה, שלבסוף גרם לו לעזוב את הלהקה. הצבא שלא ויתר עליו, החליט להקים יחד איתו להקה המורכבת מבנים בלבד, לטובת הופעות בפני חיילים בינ"שים.

 

אליהו מתגורר ומשתייך לגרעין התורני בעכו, מה שכנראה תרם לא מעט לשירים בדיסק שהושפעו מהאווירה בעיר ומחוף הים. הטקסטים הם אישיים המשלבים במקוריות טקסטים מן המקורות, שירי נשמה נוגים הנכנסים בנעימות לאוזניים בזכות קולו המלטף של אליעד וכשזה מתחבר לטקסטים מתקבלת אווירה מרוממת רוח. אחד השירים המיוחדים באלבום הוא "משאת נפשי"  שיר שאליעד הלחין למילותיו של הרב קוק ( דבר לא שכיח במחוזותינו), הקליפ החדש, "ענני", הוא שיר מיינסטרימי קלאסי. בקליפ נראה אליעד מחפש את דרכו, דרך הליכה ברחובות תל-אביב (איפה עכו אליעד?) לצד חיפוש במדורי השו"תים בעלוני השבת. לא בכל עת מצליח קליפ לעשות כיף עם קריצה ולתת לשיר המקורי ולמילותיו משנה תוקף עכשווי.