שנה חדשה התחלות חדשות
כבכל שנה, לקראת החגים משפחות רבות מגלות שההוצאות הרבות הן למעלה מיכולתן.

מרבית המשפחות יבחרו להמשיך כרגיל, כאילו לא קרה כלום, עד שהפקידה מהבנק תתקשר או מסגרת האשראי תיגמר...

למשפחות האלו יש פתרון קסם, בכל פעם שתצוץ בעיה כלכלית הם פשוט יגדילו את מסגרת האשראי או ייקחו הלוואה נוספת והכל יהיה בסדר. עד למשבר הבא...

אבל לפעמים במשבר הבא כבר לא תהיה דרך חזרה, מספיקה הסתבכות קטנה בדרך כדי לדרדר את המצב. וכך מגיעות לעמותת מקימי במשפחות רבות שמצאו את עצמם באמצע החיים בלי אפשרות לגהץ את הכרטיס ולקנות אוכל לילדים, עם משכורות מעוקלות וחובות שתפחו למימדים מבהילים...

אבל אפשר גם אחרת, חלק מהמשפחות מחליטות לקום, באומץ, להסתכל למציאות בעיניים ולקחת אחריות על עתידם ולעצור את מעגל החובות האכזרי. המשפחות האלו פונות לקבלת סיוע וייעוץ מקצועי בעמותת מקימי ונכנסות להליך ליווי מקצועי וייחודי במטרה לפתור את שורש הבעיה ולהחזיר למשפחה עצמאות בניהול כלכלת ביתם.

בכדי לעזור לאותן משפחות להתחיל שנה חדשה עם התחלה כלכלית חדשה, במהירות וביעילות מקסימלית מערך הסיוע והליווי המקצועי למשפחות הורחב והוכפל במהלך השנה החולפת.

כל זאת כדי להבטיח שבשנה הזאת וגם בזו שלאחריה תוכל כל משפחה לקבל ייעוץ, סיוע וליווי מקצועי במהירות, ביעילות וללא בירוקרטיה מסורבלת ותנאי סף מגבילים.

אחת מאבני היסוד בפעילותה של עמותת מקימי היא האמונה ביכולתה של כל משפחה להשתקם ולחזור לדרך חיים נורמטיבית בכוחות עצמה, על ידי מתן כלים מתאימים.

בעיצומם של הימים הנוראים אנו מציעים לכל אחד ואחת להיות שותפים בהשקעה ובמתן כלים ליציאה מן משברים ותסבוכות - למען עתידן של משפחות רבות.

זו ההזדמנות שלכם להעביר את פדיון הכפרות לעמותת מקימי ולהיות שותפים מלאים בפרויקט ייחודי להצלת המשפחות הקרובות לנו!

ניתן להעביר את פדיון הכפרות לעמותת מקימי ישירות באתר, או בטלפון 1800-800-340

שנה טובה וגמר חתימה טובה לכל בית ישראל
עמותת מקימי - העוסקת בליווי, ייעוץ וסיוע למשפחות אשר נקלעו למצוקה כלכלית קשה