המשרדים החדשים של פרסום גיל נחנכים ולפני זמן קצר נערך במתחם החדש והמפואר טקס קביעת מזוזות ברוב עם, בהשתתפות רבנים, אנשי ציבור, ידידי פרסום גיל ומובילים בעולם הפרסום החרדי, שהגיעו להשתתף בשמחת הצוות וההנהלה.

בקביעת מזוזה התכבד הרב בצלאל אידלשטיין ראש ישיבת אהבת אהרן. המשתתפים באירוע נהנו מכיבוד עשיר וטעים שהוכן בטוב טעם ובעיצוב ייחודי, כיאה למתחם החדש והמושקע. העיצוב הייחודי של המשרד, תפיסת החלל ותכנון פינות העבודה של העובדים במשרד, מתאפיינים בפרטיות מירבית, המאפשרת עבודה שקטה וצלולה, ללא הפרעות. על מלאכת עיצוב המשרד הופקד המעצב הנודע, בנצי גליצקי, הידוע בכישוריו ובתפיסת קונספט חלל הייחודית שלו.

הספר החדש נחשף

במהלך חנוכת הבית נחשף הספר החדש, שהוצא לאור בידי פרסום גיל. המדובר בספר ''בראש חרדי'', פרי עטו של המנכ''ל דוד גלפרין, העוסק בהרחבה בנושא הפרסום על כל היבטיו עם דגש על פרסום במגזר החרדי. הנוכחים התרשמו מיצירתו של גלפרין, שאינו מניח אבן על אבן בבואו לסקר את הפרסום החרדי ומטביע בספר את ניסיונו הנדיר ורב השנים בתחום הפרסום והמדיה.

המעבר של פרסום גיל למשרדים החדשים מסמן את ההתרחבות הגדולה של המשרד, צוות העובדים והיקף העבודה שגדל באופן משמעותי בשנים האחרונות, דבר שחייב את הגדלת מרחב העבודה של הצוות ושדרוג התנאים.