בנימין, בוקר, שמש נעימה של תחילת הקיץ, אוויר נקי של חבל בנימין, ורעש מטורף של שיירת טרקטורונים מרימה עדת דרורים שהתיישבה על אלה עץ זית שראה ימים טובים יותר.

הדרך להתאהב ברגבי האדמה ובתל הבא לא חייב להיות עם פק"ל קפה, דגל, עז ואמביציות נעורים. אפשר לעשות את זה גם בטרקטורונים, אחרי קפה טוב, בשישי מנומנם, כחלק מסיור אקסטרים. כן, לגור בגוש שילה, בשחר הצעירה ששוכנת בשבות רחל המתחדשת, אומר שאתם יודעים ליהנות מהחיים מחד ולדבוק בקרקע מאידך. לעבוד כמהנדסים, מתכנתים, עורכי דין ומורים בכל השבוע, אבל לצאת לטיול טוב עם סנדלי השורש הבלויות בשישי. לקנות דירה גדולה להשתקע ולבנות משפחה אבל לא לשקוע לשגרה ולנצל את משוב הנעורים עד הטיפה האחרונה.

שחר הצעירה הולכת ונבנית כשכונה חדשה ומשמעותית ביישוב הוותיק שבות רחל. שכונה של יוצאי צבא וישיבה, של צעירים ברוחם, נשמתם וגופם, שרוצים להתרווח אך להישאר בהתיישבות. ההורים גרים לא רחוק, והדרך לא זרה להם.

השכונה החדשה של שחר הצעירה, תמנה שלושים ושמונה יחידות דיור. דבר זה ירענן את פני היישוב, ידחוף לצמיחה מואצת תוף גדילה על אושיות מבוססות, יסודות שנוצקו זה מכבר וינביט רוח חדשה ביישוב.

ביום שישי הקרוב 9:15 בבוקר, תהיה לכם הזדמנות לבא, להכיר את הבית, להכיר את השכנים ולהנות מטיול טרקטורונים בנופים שעתידים להיות בחלון שלכם!

הסיור מיועד למתעניינים ברכישת בית בפרויקט. מספר המקומות מוגבל

להרשמה לסיור הטרקטורונים בפרוייקט לחצו כאן