לאחר עשור של פעילות ואלפי בוגרים במגוון מקצועות לימוד לתואר ראשון ושני, המרכז האקדמי פרס ברחובות, מקים מדרשה לבנות הציונות הדתית. המרכז האקדמי 'פרס' מוכר היטב בזכות הרמה האקדמית שלו, אבל גם בזכות היחס המיוחד והליווי הצמוד שלו זוכים הסטודנטים בדרך לתואר. המוסד חרט על דגלו את הנכונות לסייע לכל סטודנט למצות את כל הפוטנציאל שלו בליווי אישי וקרוב של חברי הסגל. עתה הוחלט במרכז, להוסיף ממד משמעותי לפעילות המרכז: מדרשה תורנית לבנות הציונות הדתית.

גברת עופרה אלול, מייסדת ומנכ"ל המרכז האקדמי פרס רואה בהקמת המדרשה חשיבות רבה "אנחנו במרכז האקדמי פרס מבינים שמדובר בבנות ברמה הגבוהה ביותר ורוצים לתת להן ערך מוסף ללימודים. לכן החלטנו להקים מדרשה תורנית ואף לתת לכל בת הלומדת בה מלגת לימודים נדיבה, אנחנו רואים בלימודים התורניים במסגרת המדרשה, ערך רב".

המדרשה, שתפתח במרכז האקדמי 'פרס' בשנת הלימודים הקרובה, תהיה הראשונה מסוגה באזור הדרום. עם פתיחתה, יוכלו בנות בוגרות אולפנות בסביבה למצוא קרוב לבית מוסד אקדמי, שבו יש גם מסגרת תורנית ראויה, שתאפשר לבנות לרכוש מקצוע ולצד זאת להישאר במסגרת תורנית, ללמוד ולגדול גם ברוח.

בראש המדרשה יעמוד הרב זאב כהן, ראש אולפנת 'צביה' רחובות. הרב כהן, רב ומחנך המוכר היטב באזור רחובות והדרום הרואה בהקמת המדרשה לבנות לא פחות משליחות. הרב כהן, שעוסק בימים אלו בבניית תכנית הלימודים של המדרשה ומבטיח "כל בת דתית תוכל למצוא במדרשה ובמרכז האקדמי 'פרס' בית, גם של תורה וגם של אקדמיה". לדברי הרב "מצאתי באנשים המובילים את המרכז האקדמי 'פרס' פרופ' רון שפירא ועופרה אלול, אנשים שמבינים את חשיבות הנושא ומוכנים להשקיע רבות, כדי שהמדרשה תצליח ותפרח".

הלימודים במדרשה שהיא חלק בלתי נפרד מהקמפוס יהיו בנויים משיעורים מפי רבנים מובילים בלימוד בית מדרשי בחברותא. שעות הלימוד במדרשה יותאמו לתכניות הלימוד האקדמיות השונות בקמפוס ובכך הסטודנטיות יוכלו ליהנות מכל העולמות.

המרכז האקדמי פרס מציע מגוון תכנית לתואר ראשון במנהל עסקים עם התמחות בראיית חשבון ותחומי ידע נוספים, כגון מימון, שיווק, התנהגות ארגונית וניהול משאבי אנוש, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון במדעי התזונה, תואר ראשון במנהל מערכות בריאות ותואר ראשון במדעי התנהגות. לתואר שני המרכז האקדמי פרס מציע MBA, תואר שני בייעוץ ופיתוח ארגוני ובתחום הפסיכולוגיה תואר שני בפסיכולוגיה חינוכית.

אין ספק כי מדובר בחידוש חשוב עבור המרכז האקדמי 'פרס' ואזור הדרום. אבל החידוש האמתי הוא עבור הבנות שיבואו ללמוד במדרשה החדשה. ללמוד במסגרת תורנית, יחד עם בנות ממסגרות דומות, ליהנות מהיצע מלגות, ללמוד ברמה אקדמית גבוהה ולהסתייע בסוף התואר ביחידה להכוון תעסוקתי ובקשרים העסקיים של המרכז למציאת עבודה בהתאם.


לפרטים נוספים אודות התוכנית הקליקי >>