אהרון קרוב, קצין הצנחנים שכמעט איבד את חייו במבצע עופרת יצורה עלה אתמול, במהלך טקס הענקת תואר ראשון באוניברסיטת אריאל לשאת דברים כנציג הבוגרים, וריגש את כולם. קרוב היה בחופשה לרגל חתונתו עם פרוץ מבצע עופרת יצוקה אך עם פרוץ המבצע התייצב ביחידתו ללחימה ברצועת עזה. הוא נפגע ממטען חבלה והוגדר כפצוע הקשה ביותר במבצע, סיכוייו להחלים הוגדרו כקלושים ביותר.

אתמול עמד בפני כל הסטודנטים וכנציגם ואמר:

"נפצעתי בראש, בעיניים, איבדתי את האף, וכל הגוף ספג אש, עברתי שיקום ארוך צעד אחר צעד. ידעתי שלימודים באוניברסיטה דורשים ריכוז והתמדה והפציעה שלי השפיעה על היכולת להתרכז ולהתמיד. המפגש עם פרופסור פוירשטין, כחצי שנה לאחר הפציעה הובילה אותי לפה, הוא אמר לי שיש בידנו כוחות להסתכל למעלה ולשאוף למעלה. הגעתי לפה מלא חששות, עברתי מכינה, ובמבחן הראשון קבלתי 50, ואמרתי לעצמי שזה מוכיח שלימודים זה כנראה לא בשבילי. אבל במועד השני כבר קיבלתי 55, היה לי מאד קשה.

למזלי פגשתי פה כמה חברים שנתנו כתף, תמכו בי ועזרו לי בכל מה שהייתי צריך והבנתי שאין דבר העומד בפני הרצון. לכל אחד מאתנו יש את היכולת להמשיך קדימה, לכל אחד יש התמודדויות אבל תמיד יש לנו את הכוח לעלות למעלה. כל אחד יכול לרכוש כלים, בעזרת האמונה, החברים, המשפחה והוא עצמו. תודה רבה לחברים ולאוניברסיטה שעזרו לי להצליח. צריך לזכור שיש בידינו את הכוח ושאין הר שלא נוכל לטפס עליו."