אורז בסמטי טילדה כשר לפסח

לראשונה מותג האורז הבסמטי האיכותי, טילדה, יהיה כשר לפסח 2016, בזכות קבלת כשרות בד"צ בית יוסף, לאוכלי קטניות
טילדה הינה החברה הראשונה שהביאה לעולם המערבי את בשורת האורז הבסמטי כבר לפני 40 שנה. מאז הוא הפך למותג בינלאומי המופץ ל-50 מדינות.
הזן הבסמטי נבחר בקפידה למרגלות הרי ההימלאיה, המקום היחיד בעולם שבו ניתן לגדל בסמטי. בסמטי ידוע גם בשם "הנסיך של האורז", ופירושה המילולי של המילה- "ריחני אחד" בשל הניחוח הייחודי שלו. הגרגרים המוארכים והעדינים הם בעלי טעם ומרקם מעודן, שהולך ומשתבח עם הגיל.

תרכיז תפוחים כשר לפסח בהשגחת בד"ץ רובין

יצרנית המיצים פריניב השיקה לרגל החג מוצר חדש : תרכיז תפוחים בכשרות בד"ץ רובין לפסח בטעם מרענן וללא תוספת סוכר.

אפי דיין, מנהל השיווק של פריניב: "כמדי שנה, פריניב רואה לנגד עיניה את צרכי החברה אשר צורכת מוצרי מזון ומשקאות כשרים לפסח בכשרות מהודרת ועושה מאמצים גדולים לתת מענה לצרכים אלו. השנה מלבד המגוון הרחב של מוצרינו הכשרים לפסח, החלטנו לחדש את מגוון מוצרינו ולהציע תרכיז תפוחים 100% פרי שמאפשר הכנה של 7 ליטר מיץ. כחלק משיתוף הפעולה הפורה עם רשת יש השקנו את המוצר בכשרות בד"ץ רובין במיוחד עבור רשת יש ויש חסד"

מסטיק מנטוס כשר לפסח

מסטיק מנטוס החדש הכשר לפסח, מוצע בשני טעמים מרעננים: מנטה ומנטה עדינה, כל מסטיק מורכב משתי שכבות של טעם התורמות לטעמו הטוב הנשמר לאורך זמן רב. המסטיקים מוגשים באריזת מעטפה מעוצבת ויוקרתית הנוחה לשימוש ולנשיאה בתיק ובכיס. בכל אריזה 12 מסטיקים.
מסטיק מנטוס כשר לפסח לאוכלי קטניות באישור הרבנות הראשית לישראל.

(צילום: יחצ. אפרת אשל)

יינות כשרים לפסח מדרום אפריקה

הסקוטית- חטיבת היין והאלכוהול מבית ישרקו, מציעה לקראת חג הפסח 4 יינות ייחודים כשרים לפסח יינות וילה קייפ מיקב Simonsvlei - סימונסווליי שבדרום אפריקה. היינות בהכשר בד"צ קייפטאון ובאישור רבנות ישראל.

יקב סימונסוליי בוצר ענבים כ- 9000 טון מידי שנה, ב- 36 חוות שונות. המגדלות ענבי פינוטאז', קברנה סוביניון, שיראז, שנין בלאן ושרדונה על שטח של כ- 10,000 דונם.

וילה קייפ פינוטאז' , יין אדום יבש - עשוי מ- 100% ענבי פינוטאז' . ליין צבע אדום עמוק, ובעל ארומות של שזיפים בשלים, פירות יער וקפה . טעמים אופייניים לזן זה בעל גוון אדום מרהיב. היין מתאים לצד ארוחת בשרים אדומים, על האש או צרובים בגריל.

וילה קייפ קברנה סוביניון, יין אדום יבש - עשוי מ- 100% ענבי קברנה סוביניון. ליין צבע אדום ובעל ארומות עץ - קופסת סיגרים ומנטה. עם טעמי קאסיס ופירות יער, ונגיעות ירקרקות מנטה. היין מתאים לצד ארוחות תבשילי בשר וקדירות, סטייקים עסיסיים.

וילה קייפ מרלו, יין אדום יבש- עשוי מ- 100% ענבי מרלו. ליין צבע אדום בורדו, ובעל ארומות של שוקולד, תאנים ופירות בשלים ואיזון מושלם. היין מתאים לצד ארוחות של בשרים אדומים.

וילה קייפ שרדונה, יין לבן יבש - עשוי מ- 100% ענבי שרדונה. ליין צבע צהוב זהב, ובעל ארומות של לימון, פירות טרופיים אדומים ווניל רך ונגיעות עץ. היין מתאים לצד ארוחות של בשרים, מעושנים, ומאכלי דגים שונים.

(צילום: יחצ)

פאם: תרסיסי שמן קנולה ושמן זית- כשרים לפסח!

לכבוד פסח, ליימן שליסל מציעה את פאם - תרסיס שמן קנולה ותרסיס שמן זית , מבית קונצרן קונגרה האמריקאי, במהדורה מיוחדת וכשרה לפסח לאוכלי קטניות

יתרונם של תרסיסי השמן של פאם בכך שבכמות התזה קטנה ניתן למנוע הידבקות באפייה ובבישול, ולהקטין את כמות השמן בתבשיל. בכל מיכל של תרסיס שמן קנולה -148 מל ובכל מיכל תרסיס שמן זית -148 מל , המאפשרים כ-400 שימושים (התזות). תרסיסי השמן של פאם קלים ונוחים לשימוש, מונעים הידבקות, מאפשרים שליטה בכמות השמן וחסכוניים, רק 2.5 קלוריות למנה.

מהדורה מיוחדת וכשרה לפסח של בונבוניירות מרסי

ליימן שליסל מציעה לכם לאחל חג שמח וכשר ולומר תודה עם השוקולדים הכי טובים. בימים אלה עולה על המדפים מהדורה מיוחדת, כשרה לפסח וחגיגית של בונבוניירת מרסי במבחר טעמים, וגדלים. בונבוניירות מרסי - מכילות אצבעות שוקולד מובחר, במגוון טעמים, מוצעות במגוון אריזות מעוטרות בעיצוב אלגנטי ואביבי ובהן כל אצבע של שוקולד עטופה בנפרד:

מרסי באריזה האדומה הקלאסית- כל אריזה מכילה אצבעות שוקולד ב- 8 טעמי שוקולד חלב ושוקולד מריר נפלאים ואיכותיים. מחירי בונבוניירות מרסי: 250 גרם - 21.90 ₪; 400 גרם -44.90 ₪.

מרסי שוקולד חלב באריזה הכחולה - אצבעות שוקולד חלב מעולה ומשובח במגוון של ארבעה טעמים שונים: קרם אגוזים, שוקולד חלב, שקדים-אגוזים וקרם פרלין, מוצעת במחיר מבצע של: 21.90 ₪

מרסי שוקולד מריר באריזה החומה - אצבעות שוקולד מריר מעולה ומשובח במגוון של ארבעה טעמים שונים: מרציפן, קפה ושמנת, מוס שוקולד מריר וקרם שוקולד מריר. מוצעת במחיר מבצע של: 21.90 ₪.

(צילום: יחצ, אפרת אשל)