"חסלט" ממשיכה להוביל את המהפכה: צריכת מוצרי "חסלט - עלי קטיף" תהפוך בחודש הקרוב למשתלמת הרבה יותר, עם יציאתו לדרך של המבצע הגדול, במסגרתו תוכלו לזכות מדי שבוע במוצרי חשמל יקרי ערך למטבח הביתי.

המבצע שהחל לפני שבועיים בלבד, צבר עד כה הצלחה רבה, כאשר אלפי לקוחות מרוצים כבר התקשרו וזכו. המבצע יימשך עד ליום שישי ח' אדר ב', 18.3.16. כל שעליכם לעשות, הוא לרכוש שניים ממוצרי "חסלט - עלי קטיף", הנושאים את מדבקת המבצע, להתקשר לטלאול שמספרו 03-9411040, ולהקיש את קוד המבצע שעל המדבקה. בין כל המתקשרים, יוגרלו מידי שבוע מאות מוצרי חשמל איכותיים מבית הרשת הוותיקה והמובילה "טרקלין חשמל". בנוסף, בסיומו של המבצע, תיערך ההגרלה הגדולה בין כל הרוכשים, בה תוגרל חבילת מוצרי חשמל בשווי עשרות אלפי שקלים.

"חסלט - עלי קטיף" היתה הראשונה שהביאה לעולם היהודי את בשורת הירקות הנקיים ללא תולעים בירק הטרי והמצונן, מפוקח משאריות חומרי הדברה, באיכות מעולה, שעמדה בכל מבחני המעבדה ובדיקות האיכות. מאז ועד היום, הפכו מוצרי "חסלט - עלי קטיף" להעדפה הראשונה של הצרכנים המקפידים על מזון בריא ואיכותי.

בהנהלת חברת "חסלט - עלי קטיף" מדגישים, כי "המבצע החדש הוא חלק בלתי נפרד מהפעילות המתמשכת של החברה כמובילת שוק , בהיותה הראשונה שיזמה והחדירה את המודעות לצריכת ירקות עלים טריים ומצוננים איכותיים ובריאים תחת כשרות מהודרת ומוקפדת של וועדי הכשרות המובילים, מהפכה שקבעה סטנדרטים חדשים בתחום צריכת ירקות העלים. אנו גאים להמשיך ולהוביל את המהפכה הזאת גם הלאה, ושמחים להעניק את הפרסים ללקוחותינו הנאמנים. כולם מוזמנים לקטוף!"