המיזם של חוי ארנפלד ממשיך לצבור הצלחות ולקבל הכרה מצד גורמים משמעותיים. אל הפרסים שבהם זכתה חוי ארנפלד בעלת המיזם לקידום ההשכלה האקדמית בקרב המגזר הדתי חרדי, הצטרף פרס נוסף: לפני ימים אחדים זכתה ארנפלד בתחרות "עסקים קטנים 9" הנערכת מטעם "בנק הפועלים", ידיעות אחרונות ו-Ynet".

אל התחרות הוגשו כ-1,000 מועמדויות מטעם עסקים קטנים במגוון תחומים עסקיים וחברתיים. לאחר תהליכי סינון ובדיקות קפדניות, הגיעו אל ערב הגמר תשעה "פיינליסטים", ומתוכם נבחרו שלושת הזוכים הסופיים.

חוי ארנפלד זכתה בקטגוריית "העסק החברתי" הטוב ביותר. בדבריה בערב הזכייה הודתה חוי לשופטים, למשפחתה ולקדוש ברוך הוא, וקשרה את המיזם המצליח שלה לט"ו בשבט שנחגג זה לא מכבר. לדבריה, היא זורעת זרעים ושותלת שתילים שבאמצעותם יתקדמו נשים מהמגזר הדתי חרדי למימוש עצמי, לפרנסה מכובדת ולקידום מקצועי, ואשר השפעתם על החברה ועל מדינת ישראל משמעותית בהווה ובעתיד. ארנפלד בטוחה שהתרומה שיכולות הנשים שירכשו השכלה אקדמית מותאמת לאורחות חייהן ולאמונתן, רק תשבח את החברה ותוסיף בה עוד ועוד נדבכים חיוביים.

פרס מיוחד זה נוסף על פרסים חשובים שבהם כבר זכתה ארנפלד לאחרונה, ובהם פרס "יזמת השנה" מטעם עמותת "קרן שמש", בקטגוריית "תרומה לחברה" ופרס בין-לאומי מטעם ארגון ybi (Youth Business International). ארגון זה אף בחר בארנפלד לאשת השנה בקטגוריית "יַזָּמוּת" (Woman Entrepreneur of the Year). כאן המקום להזכיר גם את הכרה המקומית: חוי ארנפלד אף סומנה כאחת הנשים המשפיעות ביותר בעיר מגוריה בית שמש, בפרויקט "נשים משפיעות" שנערך מטעם אתר "שמשנט - הפורטל של בית שמש ומטה יהודה".