בתחום ייצור ושיווק כספות ניתן להבחין בחנויות לממכר ציוד משרדי או כלי עבודה ופרזול שמציגות בין שאר המוצרים בחנות קופות פלדה או כספות עם נעילה דיגיטלית ועם מפתח והמחירים שמוצגים עליהם מפתים למי שלא מבין בכספות. ומיד נסביר..

מה ההבדל בין קופת פלדה לכספת ?

כספת נועדה לשמור על מוצרי ערך כמו: מזומנים או תכשיטים וכן מסמכים ופריטים חשובים היקרים לנו מאוד. לכן, הכספת בנויה מפלדה ומשולב בדפנות מרכיבי בטיחות נוספים כמו: בטון משוריין, מלכודות זכוכית ופלדה ועוד. גם מנגנון הנעילה של הכספת מורכב מדלת עבה במיוחד, עליה מורכב מנגנון נעילה דיגיטלי או קומבינציה או מפתח או בשילוב בין השלושה. מנגנון הנעילה נעזר בבריחים חזקים שחודרים לתוך משקופי פלדה מוגנים מפריצה.

קופות פלדה לעומת זאת, בנויות עם לוחות פלדה דקים ועם מנגנון נעילה סטנדרטי הננעל באמצעות קוד דיגיטלי או מפתח.

אילו סוגי כספות ישנם?

סוגי הכספות נחלקים לכמה סוגים: כספות ביתיות, כספות למשרד, כספות לבתי עסק. בתוכם, ישנם כספות קיר או רצפה, כספות חסינות אש, כספות כבדות . בכל אחד מהסוגים יש עוד תת סוגים וסוגי נעילה ומיגון בהתאם לדרישות הלקוח. כל פרמטר משפיע על רמת המיגון וכמובן על המחיר הסופי.

למה חשוב להתייעץ עם מומחה כספות?

כספת איכותית לא עולה זול וגם לא יקר. תלוי לאיזה צורך משתמשים בכספת. לשימוש ביתי כמו לאחסון נשק אישי, מזומנים ותכשיטים, נסתפק בכספת קטנה שמוסלקת בקיר או ברצפת הבית, או מוסווית בארון בגדים/ספרים. כספת כזאת עולה כמה מאות שקלים בודדות. לעמת זאת, כספת כבדה חסינת אש יכולה להגיע לכמה לאפי שקלים, לפני שמדברים על הובלה והתקנה. ללא יעוץ והכוונה עם בעל מקצוע, ייתכן לרכוש כספת יקרה ולא יעילה עבורכם. בעוד שיכולתם לרכוש כספת אחרת שתתאים בדיוק לצרכיכם.

האם כדאי לרכוש כספות במבצע?

כדאי לחפש כספות במבצע , אבל, חשוב יותר לקנות כספות מהיצרן ומבעלי מקצוע בתחום. גם תקבלו תמורה בעד שכרכם, גם תקבלו שירות הובלה והתקנה וגם תוכלו להיות בטוחים שהמוצר איכותי ועם אחריות.

חברת בריח סדן - יצרנית כספות בישראל למעלה מ80 שנה יוצאת במבצע כספות - הכולל מגוון כספות במבצע כולל שירות הובלה והתקנה בבית הלקוח בכפוף לתקנון המבצע. אנו ממליצים לכם לבקר באתר החברה ולהתרשם ממגוון הכספות שבמבצע. נציגי החברה יסייעו לכם לבחור כספת מתאימה לצרכיכם, העומדות בדרישות המשטרה וחברות הביטוח.