לאחר יממה של שלושה פיגועים, מתרחש היום פיגוע דקירה נוסף בכביש 443 בתחנת הדלק דור אלון בו חייל נרצח לאחר שנפצע באורח אנוש ומת מפצעיו. לפי הדיווחים, המחבל נורה וחוסל. מהמשטרה נמסר כי בנוסף לפיגוע, צומת שילת בכביש 443 נחסם לתנועה בעקבות טיפול בבחפץ חשוד.

פאראמדיק מד"א אורי גבריאל שהגיע למקום וטיפל בצעיר סיפר: "סמוך לכניסה לתחנת הדלק שכב צעיר כבן 20 מחוסר הכרה עם פצעי דקירה בפלג גופו העליון, הוא היה ללא דופק וללא נשימה, הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה ממושכות, הפציעה הייתה קשה מאוד ולאחר מאמצי החייאה נאלצנו לקבוע את מותו בשטח."

חובש רפואת חירום במד"א יצחק גולדפרב שהגיע למקום סיפר: "ראינו צעירה כבת 20 בהכרה מלאה, היא התהלכה וסבלה מפצע דקירה בגפיים העליונות, הענקנו לה טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים, חבישה ומתן נוזלים ופינינו אותה לבי"ח כשמצבה מוגדר קל עד בינוני"

זמן קצר לפני כן סוכל פיגוע נוסף בצומת חטמ"ר שומרון, אותו מקום בו סוכל פיגוע דקירה אתמול. בפיגוע הדקירה שסוכל בצומת חטמ"ר שומרון, מחבל חמוש בסכין נע לעבר אזרחים וחיילים, אך הוא נוטרל מיד על ידי כוחות הביטחון.

(צילום: סוכנות TSP) מקום הפיגוע בכביש 443

בתגובה לפיגוע, אמר האלוף במיל', ח"כ איל בן ראובן מהמחנה הציוני כי אין מנוס מפעילות צבאית. "גל הטרור, כצפוי, הולך וגובר. אנחנו מתקרבים לנקודהע שבה לא תהיה ברירה אלא לצאת למהלך כוחני, רחב היקף, על מנת להמחיש להנהגה הפלסטינית את מחיר הטרור נגד אזרחי המדינה. ולהבהיר לציבור הפלסטיני כי יקיא מתוכו את המפגעים. אני סומך לחלוטין על מערכת הביטחון שתדע לפעול בזמן, במקום ובמינון הנכון" אמר ח"כ איל בן ראובן הוסיף כי: "גם בנקודת הזמן הזו חשוב לזכור שלאחר מהלך צבאי כוחני חייבים מהלך מדיני, אפקטיבי לשינוי המצב."

רק הבוקר אירע פיגוע דקירה בלב ירושלים, בכניסה לשוק מחנה יהודה בו נפצעו 2 בני אדם.