חוששים שתברח? שרת המשפטים מטעם הבית היהודי, איילת שקד, תכננה לנאום הערב (א') בהרמת כוסית של חברי מרכז ליכוד לכבוד השנה החדשה, שייערך בצפון תל אביב, אבל בעקבות תגובות זועמות מצד פעילי הבית היהודי שטענו כי זה נראה כפזילה למפלגה אחרת, ביטלה שקד את השתתפותה ברגע האחרון, כך דווח בחדשות 10.

האירוע לכבוד השנה החדשה אמור להתקיים הערב, ובו ינאמו גם חברי הכנסת מטעם הליכוד, שר התיירות יריב לוין וסגנית יושב ראש הכנסת נורית קורן. שקד, שהייתה בעבר פעילת ליכוד ואף שימשה כראש לשכתו של בנימין נתניהו, גדלה באותו סניף ברחוב יהודה המכבי, הקרוב למקום מגוריה. בלשכתה סיפרו כי לאחרונה פגשה השרה את מנהלת הסניף, חיה שמיר, במקרה בסופרמרקט, וזו הזמינה אותה לאירוע על בסיס חברי בלבד.

רק שפעילים בבית היהודי לא ראו זאת כך ונלחצו מהנאום המתוכנן. פעילים מרכזיים במפלגה טענו שהיא לא יכולה לעשות זאת, ושאם היא רוצה לעבור לליכוד, שתעשה זאת. בלשכתה של שקד, שהצטרפה לבית היהודי רק לפני כשלוש שנים יחד עם נפתלי בנט, מסרו כי הכוונה להופיע בסניף הליכוד הייתה תמימה בלבד, אבל ברגע שהבינה כי יהיו כאלה שיעניקו לאירוע משמעות פוליטית - היא ביטלה את השתתפותה באירוע.