מתחדשים ברשת נעמן

רשת 'נעמן' החברה המובילה בישראל בייבוא ושיווק כלי מטבח מקצועיים, כלי בית, מוצרי טקסטיל במבצע ארצי לקראת ראש השנה ובמהלכו : 1+1 מתנה! (הזול מביניהם) - כלי הגשה, מערכות אוכל, כוסות שתייה, אחסון ועוד.
בין 30% עד 60% הנחה על כל קטגוריית כלי הבישול של נעמן.
המבצעים תקפים למגוון רחב של מוצרים, כולל מוצרי כוכבים כגון: מארז 3 סכינים מקצועיות: שף, סנטוקו , קילוף במקום 299 ₪ רק 99 ₪ . 6 קעריות זכוכית להגשה במקום 19.90 במקום 39.90 שח ועוד
המבצע ייערך החל מ- 23.8 עד 6.10

רוסטר לתנור ולכריים 34 סמ 7 ליטר במקום 399 ₪ רק 169 ₪ (צילום: יחצ, שירה רז)

מבצעים ב רשת 'סולתם רדד'

חברת 'סולתם רדד' , החברה המובילה בתחום המוצרים והכלים למטבח, מציעה מבחר מוצרים ייחודיים ומקוריים המתאימים במיוחד כמתנות חג לרגל ראש השנה .
מגוון מתנות החג שמציעה חברת סולתם מתאימות לכל בני הבית, נשמרות לאורך שנים ופרקטיות תמיד.
בין המוצרים שמציעה רשת סולתם כמתנות חג:
סירים ומחבתות מסדרתION PRO - טווח מחירי הסדרה- 299.90-499.90 ₪ , טווח מחירי המחבתות בסדרה-149.90-419.90 ₪
סט סכו"ם צבעוני חדשני - מחיר : 219.90 ₪
פלנצ'ה איכותית להכנת בשרים וירקות על הכיריים- פלנצ'ה 2 ידייות בציפוי שיש 219.90 ₪, פלנצ'ה מלבנית דו צדדית 169.90 ₪
סט חליטה והגשה של קפה תורכי ו/או תה - מחיר: 269.90 ₪
סיר ייחודי ALL IN ONE- 5 פונקציות בישול בסיר 1- מחיר: 1499.90 ₪
סט של שלושה פינג'אנים נירוסטה בגדלים שונים עם מעמד נירוסטה איכותי - מחיר: 219 ₪

סיר ייחודי ALL IN ONE (צילום: יחצ סולתם)

KCOOK - מבית KENWOOD

חברת ברימאג - המתמחה ביבוא ושיווק מוצרי חשמל לבית ולמטבח, משיקה בימים אלו לחובבי הבישול את החידוש האחרון בתחום: KCOOK - סיר לבישול, אשר גם מכין ומעבד את המזון.
ה-KCOOK קל לשימוש והשימוש בו בטוח גם ללא השגחה. הוא יודע לקצוץ ולבחוש, בעל מנעד רחב של טמפרטורות וריבוי פונקציות לבישול, מתאים למשפחה, מגיע מצויד במתכונים מעוררי השראה ובטוח לשימוש במדיח הכלים.
ה-KCOOK מוצע למכירה במספר גדלים, כך שניתן להתאים בקלות את הגודל הרצוי למשפחה/לאנשים המשתמשים במכשיר. ניתן להניחו על גבי משטח העבודה ביציבות רבה בזכות רגליות גומי ומשקל נכון, המבטיחים שהמכשיר לא יזוז, ייפול או יתהפך הזמן השימוש.
במכשיר ה-KCOOK קיימת פונקציה לשמירה על חום, המבטיחה שהארוחה תהיה מוכנה ברגע שבני הבית מוכנים.
מחיר (השקה) מומלץ לצרכן: 1,990 ₪.

(צילום: יחצ חול)

גריל פחמים איכותי ומעוצב

רשת הרמוניה לבית מציעה, בימים אלה בסניפיה מתקן גריל פחמים מעוצב על גלגלים. מדובר במוצר חדש הכולל עיצוב חדשני ומודרני, המגיע בצבע שחור, או אדום שחור משולב נוח וקל לשימוש, מתאים לאירוח של בין 6- 10 אנשים ונוח לניקוי ולתחזוקה. גודל הגריל 75 ס"מ גובה 45 ס"מ רוחב.
כמו כן, תפעול הגריל הוא נוח ופשוט הגריל נייד ,נוח ומתאים להתקנה גם במקומות קטנים כמו מרפסת או פטיו. הגריל מגיע עם רשת צלייה משנית ומכסה לשמירה על חום נתחי בשר שנצלו ולהכנת ירקות מאודים.
צמחונים ישמחו לצלות את הירקות על רשת הגריל ואוהבי הבשר יחגגו עם סטייק עסיסי.
מחיר לצרכן: 99.90 ₪

רק 99 ש"ח (צילום: יחצ, אסף לוי)

קונסטרוקטה מציעה מבצע

מותג "קונסטרוקטה " יוצא במבצע אטרקטיבי במיוחד לקראת החגים: קונים תנור משולב, ומקבלים במתנה מיקסר מסדרת המוצרים החדשה של קונסטרוקטה - במתנה!
התנור של קונסטרוקטה מציע תא אפיה רחב במיוחד המתאים להכנת כמויות גדולות של מזון בו זמנית, 7 תוכניות שונות לבישול ואפיה והוא חסכוני במיוחד בחשמל (דירוג Aׂ)
הוא מצטיין בשמירה על הנקיון אודות לדופן אחורית מפרקת שומנים, ורגליים "איטלקיות" - גבוהות, המאפשרות לנקות מתחתיו ומעניקות לו מראה מודרני וייחודי.
המיקסר של קונסטרוקטה אותו מקבלים במתנה, הינו מיקסר יד משולב - Easy Mix
משולב בלנדר מוט, עם מעמד ו-קערה, קל לשימוש, נוח ופונקציונלי. ייחודיות המיקסר בהפעלה תלת מימדית (הקערה מסתובבת, המלושים והמקציפים מסתובבים וגם המיקסר עצמו זז ימינה ושמאלה) המאפשרת הקצפה ולישה מושלמים ובזמן קצר. למיקסר אביזר ייחודי המבצע הפרדת הבלילה מדפנות הקערה תוך כדי הפעולה ומגוון אביזרים ייחודיים נוספים להשגת תוצאות מרהיבות.
המבצע ימשך עד:ה13.9.15

גם וגם (צילום: יחצ קונסטרוקטה)