שר הכלכלה נפתלי בנט בהתייחסות ראשונה לראיונות שנתן ראש הממשלה אמש (ש') בהם הצהיר כי לא כל ההתנחלויות יישארו על כנן, באזכרה, בישיבת איתמר, לחמשת בני משפחת פוגל שנרצחו בביתם בישוב איתמר.

השר בנט נשא נאום באזכרה והתייחס לדברו של ראש הממשלה אמש "יש כאלה שמדברים על גושים 'בתוך הגוש נבנה, מחוץ לגוש לא נבנה, לא בטוח שיהיה אפשר לשמור על יישובים מחוץ לגוש', רבותי בוא אני אגלה לכולנו מה שהערבים גם יודעים: לישראל יש גוש אחד וזה גוש ארץ ישראל. אני רוצה להבטיח לכם, בתקופה שלפעמים נראה שיש בלבול אבל פה אין בלבול, אין בדל בלבול. עם ישראל בארץ ישראל ביחד עם תורת ישראל, ועם מדינת ישראל הריבונית בכל הארץ. עכשיו העת לפעול. אנחנו היום ממשיכים לבנות בכל פינה של ארץ ישראל ביתר שאת לא להתבלבל, אנחנו בונים, אנחנו לא מפסיקים לבנות".

השר בנט הוסיף "מתבהר לי יום אחרי יום שהמערכה היא לא רק המערכה הפיזית של הבניה בארץ הזו, אלא אנחנו חוזרים באמת לשורש העניין, לזכות הקיום. אני מסתובב בעולם ותמיד אומרים את המילה 'כיבוש' ואנחנו מבהירים 'עם לא יכול להיות כובש בארצו'.

בסיום דבריו פנה בנט לתמר פוגל, אשר איבדה בפיגוע את הוריה ושלושה מאחיה ואמר "תמר היקרה: את מצטרפת לשרשרת של הגבורה הנשית הגבורה היהודית את ההמשך של שרה רבקה רחל ולאה ומרים בגבורתה ודבורה הנביאה וחנה ויעל ושרה גיבורת נילי וחנה סנש לשרשרת של הגבורה הנשית הישראלית היהודית הצטרפת כשאמרת 'לא תשברו אותנו'. מכאן אנחנו אומרים לכל העולם ולעם ישראל וגם לחלק ממנהיגי ישראל שצריכים את החיזוק: 'לא תשברו אותנו'.