מדי חג פורים מקיימים בקהילות הציונות הדתית מסיבות פורים בהם אף לא מעט אלכוהול וריקודים אלא שאלה הפכו יותר ויותר לנחלתם של גברים. הנשים לעומת זאת, נותרות להשגיח על הילדים בזמן שבעליהם חוגגים. מי שיוצא כנגד התופעה הרווחת הוא הרב יעקב אריאל, רבה הראשי של רמת גן, "לא מבין את זה, זה הרי צריך להיות החג של הנשים" הוא אומר.

בראיון של הרב אריאל במגזין הנוער של עולם קטן נשאל הרב מה הוא מציע לנשים לעשות בפורים שכן "בהרבה מקומות זה הפך לחג של גברים שיכורים". הרב אריאל הביע מחאה כנגד הפיכת חג פורים לחג גברי ואמר "אני לא מבין את זה, זה הרי חג של נשים. בזכותן נעשה הנס, בזכות אסתר, אז למה הן מביטות מהצד בגברים משתכרים ורוקדים?".

הרב אריאל סיפר כי בכל שנה הוא מוזמן להרצות במשתה נשים גדול בתל אביב "הכל על טהרת הנשים שם, גם הלקה", מספר הרב, "אני רואה שם המון נערות ונשים שמחות ונהנות. אשתי באה איתי ולפעמים נשארת לרקוד עם הבנות אחרי שאני הולך. אז למה לא לעשות כך בעוד הרבה מקומות?".

עמדה נוספת שהשמיע הרב היא מתן אפשרות לנוער לשתות אלכוהול בפורים, "בעניין הזה אני לא מבדיל בין מבוגרים לנוער" אמר הרב יעקב אריאל "מותר לשתות אבל לא לאבד שליטה. שכל אחד ידע את הגבול שלו ולא יגיע לשכרות ולאבדן חושים. המטרה היא שמחה ולא שחוק וקלות ראש".