חברי כנסת ואישי ציבור סופדים לשופט בדימוס אדמונד לוי שהלך הערב (ג') לעולמו בגיל 71. שר הבינוי והשיכון אורי אריאל מסר כי הוא מרכין ראש עם פטירתו של שופט בית המשפט העליון בדימוס אדמונד לוי: ״זכיתי לעבוד במחיצתו בוועדה לבחירת שופטים ולמדתי ממנו רבות. הערכתי את יכולתו להקשיב לרחשי הציבור ולייצג את מערכת המשפט בצורה נאמנה, ישרה וערכית. אני מוסר תנחומים למשפחתו״.

סגן השר הרב אלי בן דהן ספד לשופט אדמונד לוי: "מכל פסיקותיו עומדת לזכותו במיוחד פסיקה אחת שבה התגלתה מוסריותו המיוחדת ויכולת ההבחנה שלו למרחוק. אני מתכוון לפסק דין של 11 מול 1 כאשר הוא היחיד שהתנגד לגירוש מגוש קטיף וטען לאי-מוסריותו ושהתחייבות המדינה כלפי המתיישבים אין בה ממש, דבר שבדיעבד התברר עד כמה הוא צדק. ועדת חקירה ציבורית בראשות השופט מצא, קבעה שאכן המדינה פשעה נגד המתיישבים, המדינה לא הייתה מוכנה והסיסמה "יש פתרון לכל מתיישב" התבררה כריקה מתוכן וכולה מעשה תעתועים של פרסומאים. זו פסיקת הדגל המוסרית הגדולה של השופט לוי וכך אני אזכור אותו תמיד".

הפורום המשפטי למען ישראל מסר כי הוא אבל על פטירתו של שופט בית המשפט העליון בדימוס אדמונד לוי ז"ל. "אדמונד לוי היה קול צלול וברור שלא השתטח אפיים מול הרוב בבית המשפט העליון. לוי יזכר תמיד בשל עמדתו האמיצה לשמירת זכויות האדם של מתיישבי גוש קטיף כשממשלה דורסנית החליטה לגרשם".
נחי אייל מנכ"ל הפורום אומר כי ביום כזה ראוי שממשלת ישראל תפעל לאמץ את דו"ח לוי, מסמך משמעותי שמחזיר לשיח המשפטי את האמת על זכותו של העם היהודי על ארצו, מול הסתה ועיוות מתמשך בן שנים.
"אני המומה מהמוות הפתאומי", אמרה נשיאת בית המשפט העליון בדימוס דורית בייניש. "מדובר באדם נפלא, אציל נפש, איש ערכים וצנוע וזה גם מה שהתווה את דרכו השיפוטית בהתאם לערכיו ואמונותיו".

ממועצת יש"ע נמסר בתגובה "מועצת ישע אבלה על פטירתו של השופט אדמונד לוי. מדינת ישראל וההתיישבות ביהודה ושומרון איבדו הערב סנגור חשוב, ידיד ורע לאמת ולמורשת היהודית. דוח הוועדה שבראשה עמד ובה הוצגה בצורה ברורה זכותנו על הארץ היא צוואתו למדינת ישראל ואותה יש לממש בהקדם".

"כשסביבו שופטים עוינים, עיתונאים שמיישרים קו עם שונאי ישראל ופוליטיקאים בינוניים, הרים השופט אדמונד לוי אבוקה של אור", מסר חבר הכנסת לשעבר יעקב 'כצל'ה' כץ. "השופט לוי היה יהודי בריא שמהדו"ח שכתב על ההתיישבות ביו"ש ניכרת נאמנותו ואהבתו לעמו, לארצו ולמורשתו. דו"ח אדמונד לוי להסדרת ההתיישבות ביו"ש הוגש כשביו"ש מתגוררים כבר מעל 370,000 מתיישבים וכ350,000 נוספים בשכונות היהודיות במזרח ירושלים - מעבר לקו הירוק. בעוד כ-30 שנה כשיתגוררו מעבר לקו הירוק מיליוני יהודים, איש לא יבין מדוע היה צריך דו"ח לוי להתחבר ובודאי ובודאי שלא יבין כיצד זה לא אומץ הדו"ח ע"י ממשלת ישראל. חבל על דאבדין ולא משתכחין".

מהמועצה האזורית הר חברון נמסר כי "ראש המועצה יוחאי דמרי, וכלל חברי המועצה מרכינים ראש ואבלים על לכתו של ידידה ואוהבה של ארץ ישראל השופט בדימוס אדמונד לוי ז"ל. נזכור את מחויבותו לארץ ישראל ולעם ישראל ואת מלחמתו למען צדק ומשפט אמיתיים"