בשושן פורים אשתקד, פברואר 2013, התפרסם כי מספר צעירות דתיות לאומיות, תקפו ערביה בתחנת הרכבת הקלה, בסמוך לגשר המיתרים בירושלים. הערבייה, אמטיר, תושבת מזרח ירושלים, כי הותקפה אך צילומי האבטחה הוכיחו כי היא משקרת.

באירוע הייתה מעורבת צלמת של 'שלום עכשיו' ועל פי עדותה פסקו רוב כלי התקשורת כי מדובר בתקיפה על רקע גזעני אך לאחר מכן נטען כי התמונות ערוכות ומגמתיות.

במשטרה טענו בזמנו כי מדובר באירוע על רקע גזעני אך הפרקליטות קבעה שאין לכך הוכחות. בימים האחרונים המשטרה מסרה כי התיק נסגר סופית, בדיוק שנה וחודש לאחר המקרה, ובתיאום מעניין עם חג הפורים שיחול בשבוע הבא.

עו"ד בן גביר שייצג שתים מהמתלוננות אומר: "מן הרגע הראשון אמרנו שמדובר בעלילה. התמונות שהגיעו לתקשורת היו ערוכות ומצלמות האבטחה הוכיחו שאמטיר שקרה. אנו דורשים להעמיד את אמטיר לדין".

עו"ד יצחק בם שייצג מטעם הסנגוריה אומר כי המתלוננת שיקרה והעלילה מתוך מניע גזעני. את התקשורת לא עניינו העובדות. "בלון השקרים שנופח בתקשורת התפוצץ בלא להותיר אחריו מאומה. המתלוננת שיקרה והעלילה על הנערות מתוך מניע גזעני. בסרטי האבטחה ניתן לראות בבירור שהמתלוננת הולכת אחר הנערות ומתחילה להתקוטט עמן. את התקשורת לא עניינו".