עו"ד הרב דב הלברטל ממשיך בהתבטאויות חסרות תקדים בחריפותן. על רקע גל ההסתה כנגד שר האוצר יאיר לפיד התבטא הרב, המשמש כמרצה למשפט עברי באוניברסיטת חיפה ובאוניברסיטה העברית ואמר "הולך להיות רצח רבין חדש. יאיר לפיד יירצח על ידי חרדי".

הרב הלברטל שנחשב לאחד העסקנים המקורבים ביותר לפוסק הדור החרדי, הרב יוסף שלום אלישיב המנוח, הגיש יחד עם אראל סג"ל את התוכנית "לא סותם ת'פה" ברדיו גלי ישראל אתמול (ג') "היה אצלי בשבת אורח", פתח הרב הלברטל, אברך חשוב, והוא אמר לי דבר מדהים שאני חושב שיש בו הרבה מן האמת. הוא אמר לי תשמע, הולך להיות פה רצח רבין חדש, לפיד יירצח על ידי חרדי".

העיתונאי אראל סג"ל שמגיש את התוכנית הוכה בהלם מהדברים ואמר "אתה אומר פה פצצה. יכול להיות שיחכה לך פה רכב של השב"כ ביציאה מהשידור", אך הלברטל השיב "לא יודע שב"כ, לא שב"כ. אני אומר מה שאמרו. אומר לי מישהו שאני באמת מחשיב אותו גם, שאנחנו לא רחוקים מזה. רצח לפיד יהיה רצח רבין הבא בתור".

כזכור, באותה תכנית התרחש עימות חריף ביותר בין הרב דניאל שילה לרב הלברטל כשבמהלך זמן אשר מוקדש לשיחות עם מאזינים עלה הרב שילה מהיישוב קדומים לשידור ותקף בחריפות את הרב עו"ד דב הלברטל, אשר שידר יחד עם סג"ל.

"הרב הלברטל מופיע כ'חמת מלאה שנאה ופיה מלא בוז. הוא כל הזמן נותן ציונים, אומר שהצד השני משקר, בוגד ומתחמק. החרדיות באופיה נותנת היום דרור ליצרים כמו שנאה ובוז בהיתר. הם עושים היום כל מה שהחפץ חיים אמר בכך שהם נותנים דרור ללשונותיהם". עוד פנה הרב ואמר לרב הלברטל "נגדך החפץ חיים כתב את הספר שלו".

הרב הלברטל לא נשאר חייב ותקף בחזרה: "יש פה מלחמת קיום. אני שומע ביזוי וגינוי לחרדים כפרזיטים, בוגדים ומשתמטים ורק אני צריך לשתוק? הציונות הדתית רופסת, אתם מלאים ססמאות של ארץ ישראל ועם ישראל אבל המילים נבובות ללא חוט שדרה"

האזינו להתבטאותו של הרב הלברטל בהתכנית:

[embed][/embed]