"אסור לנשים לרכוש איפור כבד שגורם למבט לא צנוע בהן על ידי עוברים ושבים". כך ענה הרב אפרתי בהתייחסו לשאלה האם מותר להעלות תמונה של אישה המדגמנת איפור לפייסבוק, כשמדובר בתמונת פנים בלבד.

"אם מדובר בהתאפרות לטובת תמונה עבור נשים, כדי שתראנה את סוג האיפור וכדומה, שיוכלו להתרשם ולקנות כמותו, אזי נראה שאם האיפור עדין ולא בוטה, מותר, אך אם האיפור כבד או בוטה, יש בזה פגם גדול", ענה הרב אפרתי.

"יש חוסר צניעות לגרום לנשים לרכוש איפור כבד שגורם למבט לא צנוע בהן על ידי עוברים ושבים", הדגיש הרב ויציין פסוק של הנביא ישעיה וכן גמרא בנושא. 'יען כי גבהו בנות ציון ותלכנה נטויות גרון ומשקרות עינים הלוך וטפוף תלכנה וברגליהן תעכסנה' ודרשה הגמ' בריש יומא 'ומשקרות עינים- דהוו מליין כוחלא עיניהן'.

"מותר להעלות תמונה של אישה צנועה עם איפור צנוע עבור נשים, באתר לנשים או בחשבון לנשים, ויש לכתוב כך מראש - 'מיועד לנשים'", הוסיף הרב אפרתי, "ואם יכנס גבר במזיד להביט בהן לית לן בה, ק''ו מכך שנהגו בנות ישראל ללכת עם איפור עדין וצנוע ברחוב, ולא שמענו שחששו הקדמונים שמא יביטו בנשים הצנועות במזיד, והלעיטהו לרשע וכו'", כתב הרב.