בעוד שבועיים יציינו באיתמר שלוש שנים לרצח חמשת בני משפחת פוגל ולקראת האזכרה נערך ביום שישי האחרון טקס בחצר הבית שבו התרחש הפיגוע הקשה: בשלוש השנים שחלפו מאז נכנסו שני מחבלים תושבי הכפר עווארתא לבית משפחת פוגל ורצחו את ההורים אודי ורותי ואת שלושת ילדיהם יואב, אלעד והתינוקת הדס, נקראו 38 ילדים על שמם של הנרצחים.

עשרים מהילדים הללו הגיעו לבית משפחת פוגל באיתמר ופגשו את חיים וצילה פוגל, הורי של אב המשפחה אודי פוגל הי"ד. הילדים הגיעו עם הוריהם לחצר הבית שבו אירע הפיגוע ונטעו עצי רימון והדס לזכרה של התינוקת הדס בת השלושה חודשים שנרצחה אף היא בדקירות סכין. לאחר שהסתיים אירוע הנטיעות עברו הילדים לבית המדרש "משכן אהוד" של הישיבה הגבוהה באיתמר שבה שימש אודי כר"מ והוקם לזכר חמשת בני המשפחה לאחר הפיגוע.

הילדים ישבו עם הוריהם במעגל בבית המדרש ותוך שהם מקבלים ממתקים מצילה וחיים פוגל, הסבירו ההורים לסבא ולסבתא השכולים את משמעות השם שנתנו לכל אחד מהילדים.

במהלך האירוע אמרה צילה פוגל לילדים "ההרגשה שלי כשאני נמצאת כאן היום, זה שאודי רות והילדים עדיין חיים. זה כל כך משמח לראות אתכם הילדים ולדעת שיש המשכיות לדרך של אודי ורותי ושהחיים נמשכים. בכל פעם שאנחנו מגיעים לישיבה אנחנו ממש מרגישים שאודי רותי והילדים חיים".

לקראת אירוע האזכרה, יימשכו בשבועיים הקרובים העבודות האינטנסיביות להשלמת בניית מבני פנימיות הישיבה באיתמר שאמורים להיחנך ביום השנה.