הרב ד"ר חיים שיין תוקף בחריפות את שר החינוך בנט לאחר שהאחרון האשים את הליכוד בביצוע ההתנתקות. בפוסט שהעלה בדף הפייסבוק שלו כתב שיין, מרצה במרכז האקדמי שערי משפט ופובליציסט בעיתון 'ישראל היום' כי הנהגת הציונות הדתית היא האשמה בהתנתקות.

"נפתלי בנט שוב מאשים את הליכוד ומצהיר כי הליכוד יכול לבצע התנתקות נוספת. אז יש לי חדשות בשבילו, הייתי ברגעים הגורליים בכפר מיימון וראיתי כיצד הנהגת הציונות הדתית כולל הרבנים בוכים ומרכינים ראש. עם יותר יכולת עמידה ההתנתקות לא היתה מתבצעת. אז כדאי שמנהיג הציונות הדתית יטול קורה מבין עיניו".

"כל עוד בנימין נתניהו ראש ממשלה, בודאות לא תהיה התנתקות נוספת, אז כדאי שבנט יעשה כל מאמץ לשמור על הקואליציה. ברור לכל בר דעת מהי האלטרנטיבה. בנט קיבל רק 8 מנדטים כי הציבור הדתי לאומי הבין במדויק מי מסוגל לשמור על ארץ ישראל מול כל העולם", כתב שיין.

הבוקר התייחס יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט לתכנית ההתנתקות והאשים את הליכוד בביצועה. "ההתנתקות הבאה יכולה לקרות בכל רגע אם לרגע נניח את ידינו שוב מהגה המדינה. אם לרגע נסובב את הראש. מההתנתקות גם למדנו שהבריחה משטחי ארצנו יכולה לבוא ממפלגות המזוהות עם המחנה הלאומי. את ההתנתקות לא ביצעה מרצ, לא יש עתיד ולא בוזי הרצוג. את ההתנתקות ביצע הליכוד", אמר בנט.