תמיד חלמתם לבקר בלשכתה של ח"כ אורית סטרוק ולהחליף את ח"כ יולי אדשטיין יו"ר הכנסת בניהול המליאה? עכשיו זה אפשרי. שירות חדש של חברת גוגל בשיתוף פעולה עם הכנסת מאפשר סיור וירטואלי במסדרונות הכנסת. לשכת הח"כ היחידה אליה ניתן להיכנס במסגרת הסיור הוירטואלי היא לשכתה של ח"כ סטרוק שהשאירה שולחן מסודר במיוחד.

(צילום: צילום מסך)

הכנסת בשיתוף עם גוגל מפות השיקה היום שירות חדש באינטרנט במסגרתו ניתן לקיים סיורים וירטואליים במסדרונות הכנסת. בסיור וירטואלי שערכנו אף אנחנו נכנסו לחדרי הוועדות, שוטטנו באולם המליאה, ישבנו במקומו של יו"ר הכנסת ח"כ יולי אדלשטיין ומצאנו כי לשכתה של חברת הכנסת אורית סטרוק מהבית היהודי היא הלשכה היחידה שנמצאת פתוחה ומאפשרת למבקרים הרבים לסייר בה. למקרה שדאגתם, הלשכה מורקה לקראת הצילום וח"כ סטרוק אף הותירה לאורחים שני תפוחים וירטואליים על המדף.

(צילום: צילום מסך)

"הפרויקט יחבר את הכנסת אל הציבור ויהפוך אותה נגישה יותר לכיכר השוק הוירטואלי", אמר יו"ר הכנסת ח"כ יולי אדלשטיין "הוא יחזיר את הכנסת להיות בית העם, בית זכוכית שאפשר לסייר בו מבפנים". הפרויקט של גוגל בכנסת מצטרף לעשרות בתי נבחרים בעולם שהכניסו את מצלמות גוגל סטרייט למשכנם.